tinasmor skriver:
Den kønscanningklinik jeg var hos (16 +) sagde at de ville garantere for kønnet. Dvs at hvis det viste sig de havde taget fejl. Dækkede de alle de omkostninge rman ville have haft ved f.eks køb i #forkert# farve eller dokoration af hjem osv. Men når man er så langt henne så tror jeg faktisk det er sjælend de tager fejl. Man høre jo altid om en eller anden der kender en eller anden der har fået det forkerte af vide. Men måske har det så været på en MD scanning hvor de jo af gode grunde kigger efter defekter hos børnene og ikke bruger specielt meget tid for at se efter køn.
Da jeg ventede min søn, så de forkert på kønnet.. Jeg troede det var en lille pige jeg skulle have, indtil uge 31 hvor jeg var til en 3d/4d scanning, og den viste tydeligt at det var en dreng der gemte sig derinde.. 
Det var til en MD scanning, hvor de skød kønnet til at være en pige! Og ja de kiggede da efter om han var sund og rask og voksede som han skulle, men de bruge da også meget af tiden på og scanne efter kønnet, da jeg meget gerne ville vide det. 
Anmeld