Dataforbrug på telefonen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

NoName

øhhh hvordan kobler man på det trådløse net hjemme???

JEg har en SE X10 mini pro med 3 abb... bog ved da ikke lige om jeg har noget dataforbrug????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

maria_wlt

noname skriver:

øhhh hvordan kobler man på det trådløse net hjemme???

JEg har en SE X10 mini pro med 3 abb... bog ved da ikke lige om jeg har noget dataforbrug????

Du skal finde det der hedder Wi-Fi.. Det er der du får mobilen til at koble på dit hjemme net når det er muligt..

Anmeld

4. februar 2011

NoName

maria_wt skriver:

Du skal finde det der hedder Wi-Fi.. Det er der du får mobilen til at koble på dit hjemme net når det er muligt..

kæft hvor smart

så kan man gå på nettet uden det koster en million???

Anmeld

4. februar 2011

LauraLW

Louisiana28 skriver:

Tusind tak piger  Jeg tænkte lige, at jeg ville ringe og spørge 3 hvad jeg egentlig må bruge, og hvad jeg betaler (ja, nogen gange er jeg en torsk til at holde øje med sådan noget ) og har 20 GB i måneden at bruge for  Og det bruger jeg slet overhovedet ikke noget i retning af. Men så ved jeg da, at jeg ikke bruger for meget, haha

Jeg har også 3, og spurgte dem om det samme, da jeg heller ikke har nogen ide om hvor meget det egentlig er.

Han sagde at det der med at hvis man når de 20, så skruer de ned for hastigheden kun er sket for 2. Det er næsten ikke muligt med almindelig dagligdags brug at nå derop.

Anmeld

4. februar 2011

Louisiana

noname skriver:

kæft hvor smart

så kan man gå på nettet uden det koster en million???

Ja, det kan man  Det er nok en af grundende til, at jeg heller ikke bruger så meget ved 3

Anmeld

4. februar 2011

Louisiana

LauraLW skriver:

Jeg har også 3, og spurgte dem om det samme, da jeg heller ikke har nogen ide om hvor meget det egentlig er.

Han sagde at det der med at hvis man når de 20, så skruer de ned for hastigheden kun er sket for 2. Det er næsten ikke muligt med almindelig dagligdags brug at nå derop.

Ja, jeg fik oså at vide, at det var næsten helt umuligt, at bruge så meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.