Dataforbrug på telefonen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.009 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

Louisiana

Hvor stort er jeres dataforbrug på mobilen? Og hvad går under betegnelsen dataforbrug?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Frøken J.

Mit er lig nul, fordi jeg stort set kun bruger det, når jeg kan gå på det trådløse herhjemme med mobilen. Eller, der er self. et forbrug, men ikke et jeg betaler for. Dataforbrug er jo alt muligt. Lige fra at surfe på mobilen og gå på facebook, til visse spil på mobilen, som kobler sig op på nettet

Anmeld

3. februar 2011

132319

Uha, jeg bruger det MEGET. Til at tjekke mails og facebook, hovedsageligt 

Jeg har fri data for 50 kr om måneden, før jeg fik det brugte jeg 250-300 kr 

Anmeld

3. februar 2011

eElak

meget meget lille...

eller.. nu har jeg lige "fået" en Iphone, såååå....

Anmeld

3. februar 2011

Ni-ko-li-ne

kæmpe.... stort og jeg har ikke engang en facebook profil...

men jeg bruger mest det trådløse her hjemme.....

Anmeld

3. februar 2011

Louisiana

Tusind tak piger  Jeg tænkte lige, at jeg ville ringe og spørge 3 hvad jeg egentlig må bruge, og hvad jeg betaler (ja, nogen gange er jeg en torsk til at holde øje med sådan noget ) og har 20 GB i måneden at bruge for  Og det bruger jeg slet overhovedet ikke noget i retning af. Men så ved jeg da, at jeg ikke bruger for meget, haha

Anmeld

3. februar 2011

otlitrom

Louisiana28 skriver:

Tusind tak piger  Jeg tænkte lige, at jeg ville ringe og spørge 3 hvad jeg egentlig må bruge, og hvad jeg betaler (ja, nogen gange er jeg en torsk til at holde øje med sådan noget ) og har 20 GB i måneden at bruge for  Og det bruger jeg slet overhovedet ikke noget i retning af. Men så ved jeg da, at jeg ikke bruger for meget, haha

Min kæreste har det samme hos 3, og selvom han holder mere i hånd med telefonen end med mig, så nærmer han sig ikke de 20.. Det er næsten umuligt at bruge så meget, selvom du downloader og er online konstant!

Jeg bruger ikke min telefon til internet. Kun til sms, opkald og kamera..

Anmeld

3. februar 2011

Louisiana

kitty skriver:

Min kæreste har det samme hos 3, og selvom han holder mere i hånd med telefonen end med mig, så nærmer han sig ikke de 20.. Det er næsten umuligt at bruge så meget, selvom du downloader og er online konstant!

Jeg bruger ikke min telefon til internet. Kun til sms, opkald og kamera..

Ham jeg snakkede med fra 3 sagde også, at der ikke var nogen kunder der var kommet i nærheden af at bruge de 20 GB  Det er jo også sindsygt meget!! Han sagde at der går 5-7 MG til f.eks. en sang, så man skal godt nok downloade ustyrligt mange sange, hvis man skal op på de 20 GB! Men jeg må igang med, at downloade alt det jeg overhovedet kan komme i tanke om

Anmeld

4. februar 2011

Lullaby

Puha, jeg bruger ca en gigabyte om mdr. Har købt en datapakke til at kompensere for det og bruger det trådløse når jeg kan. Men jeg har en androidtlf og den er på nettet konstant, tjekker mails, facebook, når folk ringer hvem de er osv. Og det koster..

Anmeld

4. februar 2011

maria_wlt

Mir siger

Sendt: 2.8 MB

Modtaget: 43.7 MB

Det er siden den 20 Januar.. Men jeg bruger også vores hjemme net så snart jeg er hjemme.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.