Ondt i maven!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

Steph_Laurits

Nalle skriver:

Ja hehe.

Har da set det der var MEGET værre. Det der var jo bare din egen mening! Hmm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Jakob'sMor

SussieThyssen skriver:

Drik noget cultura og hold dig fra krydret og fed mad.
Spis ristet brød med skrabet smør og evt lidt havregrød. Og drik så rigeligt med vand.
Vil tro, du har en maveomgang..sådan en et-døgns en.
Hvis ikke det er gået over i løbet af et par døgn, så tag kontakt til lægen.
Selvfølgelig må du ikke have ondt i nederste højre side.
Hvis du får det, så kontakt lægen.
God bedring

Kærligst
Sussie

Øhh jeg har noget maveonde bider dog mærke i at du skriver at man ikke må have ondt i højre side? Det har jeg og bliver nu bekymret

Anmeld

3. februar 2011

Frøken J.

StephanieJ skriver:

Har da set det der var MEGET værre. Det der var jo bare din egen mening! Hmm.

Skal vi ikke holde den debat der hvor den hører til, så vi ikke er nogen der føler, at vi bliver "talt om bag vores ryg"? Nu ved jeg, at der er flere der har anmeldt Nalle, da de har kontaktet mig, og hvis der skal tales om det, så er i velkomne til enten at skrive til mig personligt eller skrive i den pågælende debat, for jeg er ikke interesseret i, at det skal udvikle sig til en eller anden mærkelig bitch-fight over en enkelt debat

Anmeld

3. februar 2011

SussieThyssen

BetinaMikkel skriver:

Øhh jeg har noget maveonde bider dog mærke i at du skriver at man ikke må have ondt i højre side? Det har jeg og bliver nu bekymret

Er det jævnt fordelt over maven, især mellemgulvet elelr er det især koncentreret ned i højre side??

Anmeld

3. februar 2011

Jakob'sMor

SussieThyssen skriver:

Er det jævnt fordelt over maven, især mellemgulvet elelr er det især koncentreret ned i højre side??

Så vil jeg sige koncenteret i højre side

Anmeld

3. februar 2011

SussieThyssen

BetinaMikkel skriver:

Så vil jeg sige koncenteret i højre side

Så vil eg sige at du skal få det tjekket. Det kan være en begyndende blindtarmsbetændelse

Anmeld

3. februar 2011

Jakob'sMor

SussieThyssen skriver:

Så vil eg sige at du skal få det tjekket. Det kan være en begyndende blindtarmsbetændelse

Kan det være pga noget med min fødsel for 17 dage siden? Skal jeg bare ringe til lægen i morgen og sige at det har gjort ondt siden onsdag eftermiddag?

Anmeld

3. februar 2011

Steph_Laurits

Secrets skriver:

Skal vi ikke holde den debat der hvor den hører til, så vi ikke er nogen der føler, at vi bliver "talt om bag vores ryg"? Nu ved jeg, at der er flere der har anmeldt Nalle, da de har kontaktet mig, og hvis der skal tales om det, så er i velkomne til enten at skrive til mig personligt eller skrive i den pågælende debat, for jeg er ikke interesseret i, at det skal udvikle sig til en eller anden mærkelig bitch-fight over en enkelt debat

Rolig rolig rolig. Det er ikke min intention. Skriver bare at jeg har set det der var værre og at det jo bare var Nalle's mening. Det er absolut ikke at tale om andre bag deres ryg.

Var noget andet hvis jeg skrev til Nalle at "hende i den anden debat var da for dum at høre på osv. osv." Så rooooooolig!

Ingen grund til at fare i flint over det!

Anmeld

3. februar 2011

SussieThyssen

BetinaMikkel skriver:

Kan det være pga noget med min fødsel for 17 dage siden? Skal jeg bare ringe til lægen i morgen og sige at det har gjort ondt siden onsdag eftermiddag?

Hmmm..har du feber?
Tænker du også kan have fået en lille infektion, når det er så kort tid siden, du har født. 
Der kan være forskellige årsager, men jeg ville tage en god snak med lægen, hvis jeg var dig.

Anmeld

3. februar 2011

Jakob'sMor

SussieThyssen skriver:

Hmmm..har du feber?
Tænker du også kan have fået en lille infektion, når det er så kort tid siden, du har født. 
Der kan være forskellige årsager, men jeg ville tage en god snak med lægen, hvis jeg var dig.

Jeg havde feber igår og kastede en del op. Idag er der mange smerter i maven. Men kan jeg godt vente med at ringe til lægen i morgen, de er gået hjem for i dag eller syntes du vagt lægen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.