Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger!Jeg har simpelthen så ondt i min mave, jeg ikke aner hvad jeg skal gøre!
Kæresten kastede op igår, men er ved at være lidt rask igen, men han havde ikke ondt i maven, min mave tager snart livet af mig
What to do?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nalle skriver: Hej piger!Jeg har simpelthen så ondt i min mave, jeg ikke aner hvad jeg skal gøre! Kæresten kastede op igår, men er ved at være lidt rask igen, men han havde ikke ondt i maven, min mave tager snart livet af mig What to do?
Drik noget cultura og hold dig fra krydret og fed mad.Spis ristet brød med skrabet smør og evt lidt havregrød. Og drik så rigeligt med vand.Vil tro, du har en maveomgang..sådan en et-døgns en.Hvis ikke det er gået over i løbet af et par døgn, så tag kontakt til lægen.Selvfølgelig må du ikke have ondt i nederste højre side.Hvis du får det, så kontakt lægen.God bedringKærligstSussie
Kan det være noget madforgiftning måske?
Fint skilt du har fået BISSE!!
SussieThyssen skriver: Drik noget cultura og hold dig fra krydret og fed mad.Spis ristet brød med skrabet smør og evt lidt havregrød. Og drik så rigeligt med vand.Vil tro, du har en maveomgang..sådan en et-døgns en.Hvis ikke det er gået over i løbet af et par døgn, så tag kontakt til lægen.Selvfølgelig må du ikke have ondt i nederste højre side.Hvis du får det, så kontakt lægen.God bedringKærligstSussie
Det gør ihvertfald rigtig ondt!
Kan ikke finde en måde hverken at sidde eller ligge på så det ikke gør ondt, men når jeg står op er det næsten væk
StephanieJ skriver: Kan det være noget madforgiftning måske? Fint skilt du har fået BISSE!!
..
Jeg aner ikke hvad det kan være
frk Jensen skriver: Kontakte lægen...
Kontakte lægen...
Tvivler på han vil have mig derop, når jeg "bare" har ondt i maven.
Nalle skriver: Tvivler på han vil have mig derop, når jeg "bare" har ondt i maven.
Nalle skriver: .. Jeg aner ikke hvad det kan være
Håber det går over snart og at det ikke er noget - men "bare"en gang mavekneb.
God bedring
P.S.Er det for "helse" debatten?
StephanieJ skriver: Håber det går over snart og at det ikke er noget - men "bare"en gang mavekneb. God bedring P.S.Er det for "helse" debatten?
Ja hehe.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128