Hvad fortrækker I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

millesofie

Zafir skriver:

Jeg har stemt blank, fordi Frigg jo sover i slyngevuggen, men at jeg bruger følgende når jeg putter hende:

1 stk fleecetæppe (jeg er ikke mega vild med fleece, men Frigg er vild med at ligge i det)
1 stk 80'er uld-kørepose til klapvogn eller lignene med bomuldsfoer
Nedenunder hende har jeg et skind. Hvis det er koldt - som det har været de sidste måneder, har jeg enten et skind eller et tæppe eller begge dele ovenpå hende

Jeg syntes det er fint at have muligheden for at variere det

sover hun ude i slyngevuggen? hvor er det smart gid min pige var til den slags men ak hun er en bestemt en af slagsen så jeg må lægge hende i vognen (hey det er jo din gamle)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Vi har begge dele til Frederikke.

Voksien når der er HUNDEKOLDT og minus grader, og ellers bruger hun dynen og et tæppe i barnevognen.

Så er der nok nogle der vil mene, at man jo kan købe en sommerdyne til Voksi'en og bruge når der ikke er frost, men den koster jo ligeså meget som en alm. dyne, så det kan jeg ikke helt se ideen i.

Anmeld

3. februar 2011

Lou87

Nadia&Daniel skriver:

Babydyne - dog UDEN pude.. Har aldrig prøvet voksipose, selvom vi har en liggende..

Ska den evt sælges så ?

Anmeld

3. februar 2011

Brams

noah3006 skriver:

Jeg er blevet lidt i tvivl om vi skal købe en voksipose den de kalder MPD som kan bruges både som lift/legetæppe og juniordyne. eller om vi skal havde et ekstra sæt dyne + pude.

Hvad siger I. Og nogen der har erfaring må du/I må meget gerne komme med kommentar. Også gerne hvilket mærke du/I bruger eller synes er bedst.

Knus

Vi prøvede en "pose" men gik hurtigt over til dynen igen og er rigtig glad for det

Anmeld

3. februar 2011

Zafir

Fisenberg skriver:

sover hun ude i slyngevuggen? hvor er det smart gid min pige var til den slags men ak hun er en bestemt en af slagsen så jeg må lægge hende i vognen (hey det er jo din gamle)

Ja - det gør hun. Jeg bruger den stort set kun udenfor. Til nattesøvnen er hun meget kontakt barn i øjeblikket... mmm... Men sådan er det jo

Så ja - hverdag til middagsluren, så nupper hun 3½-5½ time i den Mega smart. (også fordi jeg jo kan hænge hende stortset hvor somhelst, som på torsdag, når min veninde skal 'passe'hende mens hun sover, og jeg skla i tyrkisk bad. Åhhh hvor jeg glæder mig. Mit skrog er bare så stift i øjebilkket hehe)

Anmeld

3. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har stemt dyne/pude - men INGEN pude til dem når de er så små

Anmeld

3. februar 2011

millesofie

Zafir skriver:

Ja - det gør hun. Jeg bruger den stort set kun udenfor. Til nattesøvnen er hun meget kontakt barn i øjeblikket... mmm... Men sådan er det jo

Så ja - hverdag til middagsluren, så nupper hun 3½-5½ time i den Mega smart. (også fordi jeg jo kan hænge hende stortset hvor somhelst, som på torsdag, når min veninde skal 'passe'hende mens hun sover, og jeg skla i tyrkisk bad. Åhhh hvor jeg glæder mig. Mit skrog er bare så stift i øjebilkket hehe)

genialt!! den må jeg bare huske næste gang jeg skal på baby project igen

Anmeld

3. februar 2011

Pige2009

noah3006 skriver:

Jeg er blevet lidt i tvivl om vi skal købe en voksipose den de kalder MPD som kan bruges både som lift/legetæppe og juniordyne. eller om vi skal havde et ekstra sæt dyne + pude.

Hvad siger I. Og nogen der har erfaring må du/I må meget gerne komme med kommentar. Også gerne hvilket mærke du/I bruger eller synes er bedst.

Knus

Køb en voksipose. Den kan også bruges som både lift og legetæppe. Jeg ville for alt i verden ikke undvære vores

Anmeld

3. februar 2011

Nadia&Daniel

Lou87 skriver:

Ska den evt sælges så ?

Desværre ikke - en vi har lånt af et familiemedlem..

Anmeld

3. februar 2011

Plysbjørnen

Da Bens var lille lå han i en kørepose ting (ikke en voksi), og med dynen mast ned i. men nu bruger vi kun dynen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.