Hvad fortrækker I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Voksipose eller al. dyne samt pude til barnevognen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.754 visninger
19 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

noah3006

Jeg er blevet lidt i tvivl om vi skal købe en voksipose den de kalder MPD som kan bruges både som lift/legetæppe og juniordyne. eller om vi skal havde et ekstra sæt dyne + pude.

Hvad siger I. Og nogen der har erfaring må du/I må meget gerne komme med kommentar. Også gerne hvilket mærke du/I bruger eller synes er bedst.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Mi

Jeg har aldrig prøvet en pose, men har været meget glad for dyne. Har dog aldrig brugt pude til mine børn, først når de blev 1-2 år. Jeg foldede en stofble og lagde rundt om madrassen i hovedenden. Når de så gylper, savler eller sveder, så kan man bare lige skifte stofbleen.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

3. februar 2011

Nadia&Daniel

Babydyne - dog UDEN pude.. Har aldrig prøvet voksipose, selvom vi har en liggende..

Anmeld

3. februar 2011

Koen.

Vi brugte voksi og lillepigen elsker den, nu bruger vi den dog ikke rigtig mere da den ikke kan være i klapvognen

Anmeld

3. februar 2011

Zafir

Jeg har stemt blank, fordi Frigg jo sover i slyngevuggen, men at jeg bruger følgende når jeg putter hende:

1 stk fleecetæppe (jeg er ikke mega vild med fleece, men Frigg er vild med at ligge i det)
1 stk 80'er uld-kørepose til klapvogn eller lignene med bomuldsfoer
Nedenunder hende har jeg et skind. Hvis det er koldt - som det har været de sidste måneder, har jeg enten et skind eller et tæppe eller begge dele ovenpå hende

Jeg syntes det er fint at have muligheden for at variere det

Anmeld

3. februar 2011

AnneBJ

Jeg har stemt dyne/pude. Vi har ikke sådan en pose og har heller ikke tænkt os at købe det, men har ingen erfaring endnu.

Anmeld

3. februar 2011

millesofie

noah3006 skriver:

Jeg er blevet lidt i tvivl om vi skal købe en voksipose den de kalder MPD som kan bruges både som lift/legetæppe og juniordyne. eller om vi skal havde et ekstra sæt dyne + pude.

Hvad siger I. Og nogen der har erfaring må du/I må meget gerne komme med kommentar. Også gerne hvilket mærke du/I bruger eller synes er bedst.

Knus

jeg har en roxy pose (den første danske voksi pose med kun dun dyne) og en drømmepose med to dun dyner i

når det er koldt som nu så sover hun ude i både drømmeposen og dyne

når det er lunere sover hun kun med dyne og så har vi posen i klapvognen

men det er forskelligt, jeg kan godt lide at have noget at skifte ud med, det giver mig tryghed at jeg kan tilpasse det lige efter vejret

Anmeld

3. februar 2011

LRJ

Vi bruger Voksi i Barnevognen og når vi er ude og Dyne i klapvognen og sengen  

Anmeld

3. februar 2011

Krisørensen

Vi har aldrig brugt dyne i barnevognen, men altid kun brugt en sleebee pose (den billigere udgave af en voksipose). Vi har været super glade for den, da det er så nemt at putte de små i den og de skal ikke have så meget tøj på, som hvis de sover med almindelig dyne. Plus de kan ikke sparke posen af, som de jo kan med en dyne.

Håber du bliver klogere på hvad du skal vælge

Anmeld

3. februar 2011

Lou87

noah3006 skriver:

Knus

Har stemt blankt..

Jeg synes at 2000 kr (eller deromkring) er way too much for hvad jeg vil give til en voksi.. Ku da nok ha overvejet en efterligning.

Men min pige har ligget i liften med babydyne og senere også pude og så et barnevognstæppe fra hun kom. Og så i en fleeceheldragt når det blev koldt.
Nu hvor liften er for lille, har jeg købt en Dino kørepose som passer til hendes Dino klapvogn.. Og den bruger jeg så også når hun skal ud og sove.. Så får hun bare kun jakke på nu hvor det er koldte og varme sokker.
Jeg ligger dog stadig hendes babypude oppe i toppen af køreposen.. og et tæppe over.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.