Så er det sagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

MariaJ

SussieThyssen skriver:

Se, det er jo bare super godt

Kommer til at tænke på..a prospos (kan kun stave til det hver anden gang) det med træthed.
Engang, da min den ældste vel var omkring 7-8 mdr...der vågnede jeg en sen sommerformiddag (trolden var nede hos sin farmor) og jeg var helt groggy.
Kl var vel halv 11 og jeg skulle have været op på arbejde kl halv 7.
Stor forvirring, vækkeuret var væk..vinduet stod pivåbent ud til haven.
Så kom jeg i tanke om, at jeg havde drømt, at mit ur ringede, men at jeg var så irriteret på det, at jeg smed det ud af vinduet.
Tænk! Så HAVDE jeg virkeligt taget det ur og smidt ud af vinduet, for det lå nede på græsplænen, men jeg havde gjort det i søvne
Det var en MEGET flov Sussie, der måtte ringe til arbejdet og undskylde mange gange.
Min chef var jo noget stram i masken, men da jeg fortalte hende den med uret, brød hun alligevel grinende sammen, og mente at jeg vist da nok trængte til en lille ferie. Så hun forbarmede sig over mig og lod mig holde en uge..og så overlevede jeg alligevel.
Længe leve forstående chefer

Ej, hvor en god historie med vækkeuret . Den fik da lige smilet frem her hos en træt mor.

Det skulle såmænd ikke undre mig, hvis jeg kunne finde på at gøre noget lignende. Man bliver lidt bims, af at være så træt.

Heldigvis har jeg et arbejde, hvor jeg stort set er min egen chef (i praksis i hverdagen, så længe jeg passer mine ting), så kan godt tage en fridag indimellem på de dage, hvor jeg ikke har undervisning, og kan også godt sidde her og veksle lidt mellem baby og emails på en dag som i dag. Så ja, hurra for forstående chefer OG fleksible arbejdsmiljøer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

SussieThyssen

MariaJ skriver:

Ej, hvor en god historie med vækkeuret . Den fik da lige smilet frem her hos en træt mor.

Det skulle såmænd ikke undre mig, hvis jeg kunne finde på at gøre noget lignende. Man bliver lidt bims, af at være så træt.

Heldigvis har jeg et arbejde, hvor jeg stort set er min egen chef (i praksis i hverdagen, så længe jeg passer mine ting), så kan godt tage en fridag indimellem på de dage, hvor jeg ikke har undervisning, og kan også godt sidde her og veksle lidt mellem baby og emails på en dag som i dag. Så ja, hurra for forstående chefer OG fleksible arbejdsmiljøer.

Hehe ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.