Cafe latte????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

otlitrom

Chatarina skriver:

åhhh altså

Jamen det er helt utroligt, hvad jeg bare MÅ have! Den anden dag var det løg.. Og der er ikke noet værre end smagen i munden efter at have spist løg.. Og så måtte jeg jo bare spise mere Det er jo dybt åndsvagt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

ChatH

smillaluna skriver:

Hvis du vil lave en eminent go cafe latte, daffer du lige ned i imerco og investerer i en "Dolce Gusto" kaffemaskine. Sådan en har jeg og jeg bruger den hver eneste dag.

Den koster ca 1000 kr. Det synes jeg da sagtens du kan ofre på en enkelt latte til en af mødrene i din mødregruppe

ja den er bare super fed men manden syntes ikke 1000kr er okay når ingen af os drikker kaffe

Anmeld

3. februar 2011

ChatH

karolinemj skriver:

Hey, vi laver mega meget latte herhjemme, og det er super simpelt!

Vi varmer nemlig bare mælken i microovnen også en espresso i, eller som i gamle dage, da vi ikke også havde en maskine til den slags ting, kom vi en teske nescafe i...voila...uno latte  

det må jeg prøve

Anmeld

3. februar 2011

sarulee

Latte er også min favorit, har desværre ikke sådan en "Dolce Gusto" kaffemaskine (julegaveønske?), men jeg kommer mælken i microovnen, 1 skefuld neskaffe i og så pisker jeg det med sådan en lille mælkepisker, tror jeg har købt den i tiger eller sådan noget, den virker perfekt.

Anmeld

3. februar 2011

Sofia24

Her i huset drikker vi så mange caffe latter at manden løb i Imerco og invisterede i en ekspressomaskine

Anmeld

3. februar 2011

Faith

Chatarina skriver:

ja den er bare super fed men manden syntes ikke 1000kr er okay når ingen af os drikker kaffe

Nej det kan jeg dælme godt forstå! Og man kan altså osse godt lave en lækker latte uden sådan en maskine

Held og lykke med det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.