Cafe latte????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.721 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

ChatH

Min mødregruppe kommer idag og to af dem drikker altid kaffe latte, så tænkte jeg ville prøve at lave en til dem. de plejer at lave det i en gryde... MEN kan man lave det med piskeris eller skal man have sådan en speciel en til det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

mamalicious

Du kan godt piske mælkeskum med alm piskeris

MMMmmmm Tror da jeg skal en tur i køkkenet

Anmeld

3. februar 2011

otlitrom

Det ved jeg sørme ikke. Jeg plejer ikke at kunne lide det. Og nu sidder jeg her og får lyst til det De der gravide lyster, de er forfærdelige

Anmeld

3. februar 2011

ChatH

mamalicious skriver:

Du kan godt piske mælkeskum med alm piskeris

MMMmmmm Tror da jeg skal en tur i køkkenet

tak okay skal det hele være skum??? eller??? jeg drikker ikke kaffe så aner ikke en skid om det

Anmeld

3. februar 2011

ChatH

kitty skriver:

Det ved jeg sørme ikke. Jeg plejer ikke at kunne lide det. Og nu sidder jeg her og får lyst til det De der gravide lyster, de er forfærdelige

åhhh altså

Anmeld

3. februar 2011

mamalicious

tak okay skal det hele være skum??? eller??? jeg drikker ikke kaffe så aner ikke en skid om det

Du pisker bare løs, imens det bliver varmet. Så dannes der skum, Det er super lækkert med et lille drys rørsukker på toppen af skummet

Har du instant coffe?

Anmeld

3. februar 2011

ChatH

mamalicious skriver:

Du pisker bare løs, imens det bliver varmet. Så dannes der skum, Det er super lækkert med et lille drys rørsukker på toppen af skummet

Har du instant coffe?

Jo det har jeg er det bedre end almindeligt

Anmeld

3. februar 2011

Faith

Hvis du vil lave en eminent go cafe latte, daffer du lige ned i imerco og investerer i en "Dolce Gusto" kaffemaskine. Sådan en har jeg og jeg bruger den hver eneste dag.

Den koster ca 1000 kr. Det synes jeg da sagtens du kan ofre på en enkelt latte til en af mødrene i din mødregruppe

Anmeld

3. februar 2011

karolinemj

Hey, vi laver mega meget latte herhjemme, og det er super simpelt!

Vi varmer nemlig bare mælken i microovnen også en espresso i, eller som i gamle dage, da vi ikke også havde en maskine til den slags ting, kom vi en teske nescafe i...voila...uno latte  

Anmeld

3. februar 2011

Faith

karolinemj skriver:

Hey, vi laver mega meget latte herhjemme, og det er super simpelt!

Vi varmer nemlig bare mælken i microovnen også en espresso i, eller som i gamle dage, da vi ikke også havde en maskine til den slags ting, kom vi en teske nescafe i...voila...uno latte  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.