Strejker busserne i morgen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

Charlotte Wberg

Guuud så skal vi vidst være opmærksomme i morgen tidligt... ihh hvad skulle jeg gøre uden baby.dk... hehe så havde ejg jo bare sendt min datter ud af døren og hoppet i seng igen, uden at vide om bussen nu også kom... Men pga denne tråd kan jeg jo tjekke det i morgen tidligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

tinasmor

Noneother skriver:

Jeg står osse og skal med bus 6.38 imorgen

-og med en kørelærer der intet vidste, og nu får max press over at vi pludselig allesammen skal køres til Næstved imorgen.

Jeg ville bare gerne vide noget 100% NU!! -For så kan der soves en time længere.

Ville ikke sove den time ekstra.

Er ret sikker på at de strejker. De er meget "hemlighedsfulde" omkring det. (måske fordi det er overneskomststridende) men rygtet går på at både busser og taxier strejker.

Anmeld

2. februar 2011

Noneother

tinasmor skriver:

Ville ikke sove den time ekstra.

Er ret sikker på at de strejker. De er meget "hemlighedsfulde" omkring det. (måske fordi det er overneskomststridende) men rygtet går på at både busser og taxier strejker.

I know. -men det er osse kun HVIS de strejker at jeg kan sove en time ekstra, for så bli´r vi jo kørt til Næstved.

Har så lige fået en besked fra kørelæreren at vi mødes på skolen 7.15, så jeg HAR fået min ekstra time. Han turde ikke ta´chancen og stå uden elever imorgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.