Strejker busserne i morgen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.549 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. februar 2011

Majeha

Har hørt fra flere, at landets busser strejker i morgen. På Movias hjemmeside står intet om det, så er der nogen her, der med 100% sikkkerhed kan fortælle mig, om de strejker eller ej?

Og om det gælder hele landet eller kun visse steder. Bor i Hillerød, så nogen der ved noget der?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

*Sofie*

Har også hørt en lille fugl synge om det...

Anmeld

2. februar 2011

SussieThyssen

Majeha skriver:

Har hørt fra flere, at landets busser strejker i morgen. På Movias hjemmeside står intet om det, så er der nogen her, der med 100% sikkkerhed kan fortælle mig, om de strejker eller ej?

Og om det gælder hele landet eller kun visse steder. Bor i Hillerød, så nogen der ved noget der?

Nyhederne skriver:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-37028288:strejke-truer-pendlere-torsdag-morgen.html

Godt sønneke har fri fra skole i morgen

Kærligst
Sussie

Anmeld

2. februar 2011

nilletøz

Jeg er ikke 100% sikker, men jeg spurgte en buschauffør, og han sagde jeg nok skulle kigge langt efter busserne i morgen, måske det også rammer taxaerne... Jeg fik af vide jeg skulle tjekke deres hjemmeside/tekst-tv i morgen tidlig for at være på den sikre side!!

Det er hvad eb.dk har på deres hjemmeside:

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1498064.ece

Anmeld

2. februar 2011

Carina1977

Majeha skriver:

Det håber jeg sørme da ikke

jeg skal ind på sygehuset imorgen. jeg har fået et lift derind, men når jeg skal hjem igen, skal jeg med bus.

jeg håber ikke det er hele landet.

Anmeld

2. februar 2011

twinny

Hvor er jeg træt a det P**....  undskyld mig..

Anmeld

2. februar 2011

Noneother

Jeg står osse og skal med bus 6.38 imorgen

-og med en kørelærer der intet vidste, og nu får max press over at vi pludselig allesammen skal køres til Næstved imorgen.

Jeg ville bare gerne vide noget 100% NU!! -For så kan der soves en time længere.

Anmeld

2. februar 2011

Majeha

ØV ØV, hvor er det sur r*v. Det sætter jo hele Dk i stå for en dag, hvis folk ikke kan komme til arbejde og sådan...  Tænkte ikke lige selv at tjekke netavis. For der står ikke noget på tekst-tv eller på tv2News. Men må jo tjekke i morgen tidlig så...  

Anmeld

2. februar 2011

Carina1977

Hvad med togene....strejker de også?

Anmeld

2. februar 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Majeha skriver:

Tv2 Nyhederne nu her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.