Jøsses ! Jeg er ved at blive vanvittig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

MariaJ

Min første tanke da jeg læste dit indlæg var at det virker som om I prøver med en masse aktiviteter, når I kommer hjem. Måske er han træt og har brug for at falde til ro. Min datter kan ikke finde ud af at falde til ro af sig selv, selvom hun er træt. Så længe der foregår noget er hun på, men bliver "umulig" og ked af det, hvis hun i virkeligheden er for træt til en masse halløj. Her hjælper det at hjælpe hende lidt på vej ved tage initiativ til rolige aktiviteter og holde fast i en rolig stemning ved at slukke noget af lyset/høre rolig musik/ sidde med hende på skødet o.lign. Det er ikke sikkert det virker hos jer, men er måske et forsøg værd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

mor-til-vanessa

Anonym skriver:

århh det er lige som her.. jeg er også startet i skole, og er mindre hjemme og har meget mindre tid om morgenen som da jeg gik hjemme.. det er frygteligt.. og han er for det meste også sur om morgenen, selvom jeg gør alt for at tage det stille og roligt og virke morgen frisk og glad

jeg tror bare det er en tilvænning. de skal nok lige finde rytmen ligesom mor

idag var en god morgen, ingen skaberi. så håber det også sker for jer snart, for det er virkelig træls at aflevere sit barn når man har haft en dum morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.