Hjææææææælp !!
Vores søn er 15 måneder går i dagpleje og han er bare så sød og glad hele dagen dernede.. Der er virkelig ingen problemer, men når han så kommer hjem og vi begge er hjemme bryder helvede simpelthen løs.. Han hyler og skriger og græder og græder fra han kommer hjem til vi skal spise.. Vi gør alt hvad vi overhovedet kan for at få ham glad, vi leger, synger, kilder ham, spiller fodbold osv og noget hjælper også i 10 minutter, men han vil bare ikke være glad.. Det skærer mig dybt i hjertet at se ham så sur og ked af det og jeg aner bare ikke hvad jeg skal gøre..
Det underlige ved det hele er så at hvis jeg henter ham og farmand ikke er hjemme når vi kommer hjem er der absolut ingen problemer, og det samme sker når farmand henter og jeg ikke er hjemme.. men med det samme den der kommer sidst hjem træder ind af døren vender han 180 grader og bliver krop umulig.. Det er næsten lige som kolik
..
Hvad pokker skal vi stille op? Vi er begge mega frustreret og det hjælper ikke ligefrem på vores forhold da vi skændes lidt for tiden 
Anmeld