jalousi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2008

Pia.

Anonym skriver:

PiaR skriver:

Anonym skriver:

henriette larsen skriver:

tro nu a har det sådan af og til dog nogle værre ind andre.han har jo også været dig utro så tro jeg også man er det mere og det tager tid af bygge oppe igen for dig...
Hva hedder han der inde???...
Jeg er derind nemlig...
kan da godt lige lur..
Knus fra henriette som kender alt til det du skriver...

kunne være dejligt hvis du gad det.. men man kan jo ik se hans profil uden at blive venner med ham..:(

har tænkt på at logge ind som ham... kan hans kode.. men det ville jo også være et tillidsbrud

Nej Nej, ddet skal du ikke gøre... tænk hvis han opdager det eller nogen af hans online venner ser han er på uden at være på sådan rigtigt... syntes bestemt ikke du skal tjekke ham....

snak med ham i stedet for, det får du meget mere ud af....

held og lykke med det hele...

de bedste tanker fra Pia.

du har nok ret.. synes bare det er så svært

Selvfølgelig er det svært... men for gud skyld du kommer til at fortryde det mange gange hvis han opdagere du tjekker ham og der slet ingen grund var til det... næste gang han er på facebook så sæt dig sammen med ham og spørg om du ikke må se lidt af det her facebook og vis lidt interesse i det han laver, så mærker du jo straks på ham om det har noget på sig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2008

Anonym trådstarter

PiaR skriver:

Anonym skriver:

PiaR skriver:

Anonym skriver:

henriette larsen skriver:

tro nu a har det sådan af og til dog nogle værre ind andre.han har jo også været dig utro så tro jeg også man er det mere og det tager tid af bygge oppe igen for dig...
Hva hedder han der inde???...
Jeg er derind nemlig...
kan da godt lige lur..
Knus fra henriette som kender alt til det du skriver...

kunne være dejligt hvis du gad det.. men man kan jo ik se hans profil uden at blive venner med ham..:(

har tænkt på at logge ind som ham... kan hans kode.. men det ville jo også være et tillidsbrud

Nej Nej, ddet skal du ikke gøre... tænk hvis han opdager det eller nogen af hans online venner ser han er på uden at være på sådan rigtigt... syntes bestemt ikke du skal tjekke ham....

snak med ham i stedet for, det får du meget mere ud af....

held og lykke med det hele...

de bedste tanker fra Pia.

du har nok ret.. synes bare det er så svært

Selvfølgelig er det svært... men for gud skyld du kommer til at fortryde det mange gange hvis han opdagere du tjekker ham og der slet ingen grund var til det... næste gang han er på facebook så sæt dig sammen med ham og spørg om du ikke må se lidt af det her facebook og vis lidt interesse i det han laver, så mærker du jo straks på ham om det har noget på sig...

jamen det har jeg faktisk gjort.. tror heller ik han skjuler noget...

det er bare mit hovede der er dum..
og det ville bare lette alle mine åndssvage bekymringer hvis jeg tjekkede ham og så bare blev bekræftet i at jeg er et fjols..

men tror hellere jeg må ligge tanken fra mig..
for som du skrev.. tænk hvis han fandt ud af at jeg havde været derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.