jalousi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

919 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. september 2008

Anonym trådstarter

hej piger..
ér der nogen der ligger inde med nogle forslag til hvordan man kommer ens egen jalousi til livs? mener mht ens mand og andre piger..?
jeg ved godt det handler meget om ens egen selvtillid og opfattelsen af sig selv.. men måske nogen kender nogle øvelser eller lign hvor man kan arbejde med sig selv..

er rigtig ked af at jeg er så jaloux hele tiden.. og det ødelægger lidt min hverdag fordi jeg hele tiden tænker på det.. suk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2008

MorCamilla

Jalouci er er sygdom.. Man kan virkelig ikke selv gøre for det.. Og ja det må være træls at man skal have de tanker osv men som du selv skriver også så er det vel noget med selvtilliden.. (måske) jeg ved det ikke.

Men ved at min svigerindes x kæreste var så hårdt ramt af det at han faktisk fik piller for det ved lægen. Jeg ved ikke hvad de hedder og jeg ved ikke om det blev bedre med ham - sådan nogle ting snakkede vi aldrig om. Men det var lige et lille forslag fra mig..

Knus fra Camilla.

Anmeld

23. september 2008

Pia.

ja jeg vil give Camilla ret i det hun skrive, det er nemlig en sygdom at være så jaloux som du her beskriver... det må være frygteligt at have det sådan...

Tænker lidt, har du en grund til at være det ? er din kæreste/mand ikke sød og ærlig over for dig, har du taget ham I af gøre noget der kan give dig grund til at være så jaloux ??

Nu ved jeg slet ikke hvordan det er at have det som dig og kan nok ikke på nogen måde sætte mig ind i det, men jeg tænker en gang imellem det er dejligt at få det der sug i maven der fortæller at man skal "passe godt på" sin mand eller kæreste fordi der faktisk er andre søde piger der vil have ham ... Hvis du forstår.. men det er jo nok bare sådan jeg har det... hvis det sker og vi er ude sammen så går jeg bare lidt tættere på ham for lige at vise pigerne han er min.... Hi Hi ;)

Knus Pia, som håber du lære at arbejde med jalousi - tal med din mand/kæreste om det så alle linjer er rene og du ingen grund har til det.

Anmeld

23. september 2008

Anonym trådstarter

PiaR skriver:

ja jeg vil give Camilla ret i det hun skrive, det er nemlig en sygdom at være så jaloux som du her beskriver... det må være frygteligt at have det sådan...

Tænker lidt, har du en grund til at være det ? er din kæreste/mand ikke sød og ærlig over for dig, har du taget ham I af gøre noget der kan give dig grund til at være så jaloux ??

Nu ved jeg slet ikke hvordan det er at have det som dig og kan nok ikke på nogen måde sætte mig ind i det, men jeg tænker en gang imellem det er dejligt at få det der sug i maven der fortæller at man skal "passe godt på" sin mand eller kæreste fordi der faktisk er andre søde piger der vil have ham ... Hvis du forstår.. men det er jo nok bare sådan jeg har det... hvis det sker og vi er ude sammen så går jeg bare lidt tættere på ham for lige at vise pigerne han er min.... Hi Hi ;)

Knus Pia, som håber du lære at arbejde med jalousi - tal med din mand/kæreste om det så alle linjer er rene og du ingen grund har til det.

det er ikke fordi han har gjort grund til min jalousi.. for da jeg bad ham om ikke at skrive med sin x... så sagde han at det ville han så ikke gøre, han ville gøre alt for at jeg var tryg og lykkelig..

har i et godt stykke tid haft det nogenlunde med min jalousi.. men så oprettede han sig på facebook.. og en masse piger og selvfølgelig drenge addede ham som ven...

han har dog lagt billeder ind af vores søn og vores bryllup.. men ved ikke hvorfor jeg ik stoler på han måske har slettet dem igen.
er ik selv medlem af facebook... synes ik om siden.. så kan ik gå ind og tjekke hans profil uden at være venner med ham.. og det burde jo heller ik være nødvendigt..

han har lidt at arbejde med da han var mig utro før vi blev gift...
men det fortryder han utrolig meget.. og han gør meget for at sørge for jeg evt kan stole på ham hundrede procent igen.. så han fx kan tage i byen med hans venner uden at jeg skal sidde og bekymre mig over hvad han nu laver og hvem han snakker med osv..

vil sååå gerne bare stole på ham og stole på det er mig han vil have og ingen anden.. bare ik nemt..

selvtilliden er heller ik i top.. har ik den krop jeg ønsker mere efter graviditet.. og føler mig slet ik nær så pæn som maaange andre piger..

suk hva gør man...

Anmeld

23. september 2008

MorCamilla

Anonym skriver:

PiaR skriver:

det er ikke fordi han har gjort grund til min jalousi.. for da jeg bad ham om ikke at skrive med sin x... så sagde han at det ville han så ikke gøre, han ville gøre alt for at jeg var tryg og lykkelig..

har i et godt stykke tid haft det nogenlunde med min jalousi.. men så oprettede han sig på facebook.. og en masse piger og selvfølgelig drenge addede ham som ven...

han har dog lagt billeder ind af vores søn og vores bryllup.. men ved ikke hvorfor jeg ik stoler på han måske har slettet dem igen.
er ik selv medlem af facebook... synes ik om siden.. så kan ik gå ind og tjekke hans profil uden at være venner med ham.. og det burde jo heller ik være nødvendigt..

han har lidt at arbejde med da han var mig utro før vi blev gift...
men det fortryder han utrolig meget.. og han gør meget for at sørge for jeg evt kan stole på ham hundrede procent igen.. så han fx kan tage i byen med hans venner uden at jeg skal sidde og bekymre mig over hvad han nu laver og hvem han snakker med osv..

vil sååå gerne bare stole på ham og stole på det er mig han vil have og ingen anden.. bare ik nemt..

selvtilliden er heller ik i top.. har ik den krop jeg ønsker mere efter graviditet.. og føler mig slet ik nær så pæn som maaange andre piger..

suk hva gør man...

Jeg synes at han har gjort grund til din jalousi ved at være dig utro før i blev gift. Jeg har aldrig rigtig selv haft den følelse - jeg har bare tænkt hvis "han vil være mig utro er der alligevel ikke noget jeg kan gøre ved det" eller "hvis han ikke vil være sammen med mig så skal han da heller ikke" Så jeg ved ikke hvad det vil sige at være jaloux må jeg indrømme.

Kender du ikke en veninde der er medlem af facebook så du kan låne hendes profil og tjekke om han har slettet billederne igen? Eller bare spørge ham lige ud om du må prøve at kigge hans profil på facebook..?

Anmeld

23. september 2008

H+S Skjolgborg.

tro nu a har det sådan af og til dog nogle værre ind andre.han har jo også været dig utro så tro jeg også man er det mere og det tager tid af bygge oppe igen for dig...
Hva hedder han der inde???...
Jeg er derind nemlig...
kan da godt lige lur..
Knus fra henriette som kender alt til det du skriver...

Anmeld

27. september 2008

Anonym trådstarter

henriette larsen skriver:

tro nu a har det sådan af og til dog nogle værre ind andre.han har jo også været dig utro så tro jeg også man er det mere og det tager tid af bygge oppe igen for dig...
Jeg er derind nemlig...
kan da godt lige lur..

kunne være dejligt hvis du gad det.. men man kan jo ik se hans profil uden at blive venner med ham..:(

har tænkt på at logge ind som ham... kan hans kode.. men det ville jo også være et tillidsbrud

Anmeld

27. september 2008

Pia.

Anonym skriver:

Jeg er derind nemlig...
kan da godt lige lur..

kunne være dejligt hvis du gad det.. men man kan jo ik se hans profil uden at blive venner med ham..:(

har tænkt på at logge ind som ham... kan hans kode.. men det ville jo også være et tillidsbrud

Nej Nej, ddet skal du ikke gøre... tænk hvis han opdager det eller nogen af hans online venner ser han er på uden at være på sådan rigtigt... syntes bestemt ikke du skal tjekke ham....

snak med ham i stedet for, det får du meget mere ud af....

held og lykke med det hele...

de bedste tanker fra Pia.

Anmeld

27. september 2008

Anonym trådstarter

PiaR skriver:

Anonym skriver:

Jeg er derind nemlig...
kan da godt lige lur..

Nej Nej, ddet skal du ikke gøre... tænk hvis han opdager det eller nogen af hans online venner ser han er på uden at være på sådan rigtigt... syntes bestemt ikke du skal tjekke ham....

snak med ham i stedet for, det får du meget mere ud af....

held og lykke med det hele...

de bedste tanker fra Pia.

du har nok ret.. synes bare det er så svært

Anmeld

27. september 2008

Sebastians Mor

Kan man Virkelig få piller for at en jalosi skal dæmpe sig..
Det troede jeg godt nok ikke...

Jeg kan til tider selv være jaloux da min kæreste er meget kærlig og mega venlig over for alle hans pige venner og til tider skal de være alene sammen også er han bare ikke til at få fat i :S.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.