PiaR skriver:
ja jeg vil give Camilla ret i det hun skrive, det er nemlig en sygdom at være så jaloux som du her beskriver... det må være frygteligt at have det sådan...
Tænker lidt, har du en grund til at være det ? er din kæreste/mand ikke sød og ærlig over for dig, har du taget ham I af gøre noget der kan give dig grund til at være så jaloux ??
Nu ved jeg slet ikke hvordan det er at have det som dig og kan nok ikke på nogen måde sætte mig ind i det, men jeg tænker en gang imellem det er dejligt at få det der sug i maven der fortæller at man skal "passe godt på" sin mand eller kæreste fordi der faktisk er andre søde piger der vil have ham ... Hvis du forstår.. men det er jo nok bare sådan jeg har det... hvis det sker og vi er ude sammen så går jeg bare lidt tættere på ham for lige at vise pigerne han er min.... Hi Hi ;)
Knus Pia, som håber du lære at arbejde med jalousi - tal med din mand/kæreste om det så alle linjer er rene og du ingen grund har til det.
det er ikke fordi han har gjort grund til min jalousi.. for da jeg bad ham om ikke at skrive med sin x... så sagde han at det ville han så ikke gøre, han ville gøre alt for at jeg var tryg og lykkelig..
har i et godt stykke tid haft det nogenlunde med min jalousi.. men så oprettede han sig på facebook.. og en masse piger og selvfølgelig drenge addede ham som ven...
han har dog lagt billeder ind af vores søn og vores bryllup.. men ved ikke hvorfor jeg ik stoler på han måske har slettet dem igen.
er ik selv medlem af facebook... synes ik om siden.. så kan ik gå ind og tjekke hans profil uden at være venner med ham.. og det burde jo heller ik være nødvendigt..
han har lidt at arbejde med da han var mig utro før vi blev gift...
men det fortryder han utrolig meget.. og han gør meget for at sørge for jeg evt kan stole på ham hundrede procent igen.. så han fx kan tage i byen med hans venner uden at jeg skal sidde og bekymre mig over hvad han nu laver og hvem han snakker med osv..
vil sååå gerne bare stole på ham og stole på det er mig han vil have og ingen anden.. bare ik nemt..
selvtilliden er heller ik i top.. har ik den krop jeg ønsker mere efter graviditet.. og føler mig slet ik nær så pæn som maaange andre piger..
suk hva gør man...
Anmeld