Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
DStreet skriver: Hvor meget kan du overhovedet huske fra den aften skat ?
Hvor meget kan du overhovedet huske fra den aften skat ?
Mere end rigeligt, for havde jeg været så stiv, så havde du ikke fået lov til at blive, så havde mine intentioner med dig været helt anderledes
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej de damer.Her til eftermiddag sidder jeg sammen med et par veninder der, ligesom jeg, også er singler. Den ene kommer ind på at hun har været i byen i weekenden, og er faldet for den her fyr, men hun kunne ikke lige finde ud af at forføre ham .. Der blev så spurgt rundt, hvordan vi andre gjorde for at forføre fyrene, da det spørgsmål kom til mig var jeg TOTAL blank!!! Så nu vil jeg gerne vide .. Hvordan forføre I, en mand?!Specielt tøj, speciel duft, et specielt blik?Tell me everything, så jeg kan give nogle fif videre til min veninde - Og måske bruge nogle selv
Er det kæreste potientale = Vær dig selv...Er det bare for sex = så gi den gas på alle tangentere...
Lou87 skriver: Er det kæreste potientale = Vær dig selv...Er det bare for sex = så gi den gas på alle tangentere...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128