Hvordan forføre man en mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.053 visninger
12 svar
1 synes godt om
2. februar 2011

Sees

Hej de damer.

Her til eftermiddag sidder jeg sammen med et par veninder der, ligesom jeg, også er singler.
Den ene kommer ind på at hun har været i byen i weekenden, og er faldet for den her fyr, men hun kunne ikke lige finde ud af at forføre ham .. Der blev så spurgt rundt, hvordan vi andre gjorde for at forføre fyrene, da det spørgsmål kom til mig var jeg TOTAL blank!!!

Så nu vil jeg gerne vide .. Hvordan forføre I, en mand?!
Specielt tøj, speciel duft, et specielt blik?
Tell me everything, så jeg kan give nogle fif videre til min veninde - Og måske bruge nogle selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

DStreet

Du steger en god bøf, laver en god sovs og servere en kold øl til. Tadaaaaa! 

eller også kan du gøre som min kæreste gjorde..

1. Drik dig stang bacardi

2. Ring til dit udvalgte offer og giv den fuld æde med kælenavne og charmerende sætninger

3. Inviter med til fest, og sig gerne som det første du ser personen "HEJ MUS, Du skal med mig hjem!"

4. Snav i gulvet.

Anmeld

2. februar 2011

Aves.

Enten er dét der eller også er dét der ikke...altså hvis det skal være en mand som man vil have kærlighed af. Der tror jeg bare det handler om kemien...

Er det kun for sex, så er det jo let nok...

Anmeld

2. februar 2011

L.J.L

Sees. skriver:

Hej de damer.

Her til eftermiddag sidder jeg sammen med et par veninder der, ligesom jeg, også er singler.
Den ene kommer ind på at hun har været i byen i weekenden, og er faldet for den her fyr, men hun kunne ikke lige finde ud af at forføre ham .. Der blev så spurgt rundt, hvordan vi andre gjorde for at forføre fyrene, da det spørgsmål kom til mig var jeg TOTAL blank!!!

Tell me everything, så jeg kan give nogle fif videre til min veninde - Og måske bruge nogle selv

Ved at være sig selv hvis du er hans type skal han nok falde i

held og lykke med at finde mr right

Anmeld

2. februar 2011

oo

altsåe.....jeg drak mig hamrende fuld (og det gjorde han også) og så sad vi der på Louises på nørrebro en morgen og var hamrende snaskede og Søren fattede ikke en bjælde og så valgte jeg simpelthen at skråle meget højt med på ABBAS "take a chance on me" mens jeg pegede opfordrende på mig selv (det virkede heller ikke heeeeeelt, først et morgenværtshus senere, da jeg sagde "jeg sover hos dig og jeg vil hjem nu!" fattede han den og så tog vi hjem. og var sammen for eeeeeeviiiiiiiigt )

Anmeld

2. februar 2011

Vingummien

Sees. skriver:

Hej de damer.

Ja det var sgu et godt spørgsmål.

Tror ikke lige jeg har gjort noget specielt for det

Altså tror der gik et par uger før han kom tæt på mig, egentlig utroligt at han stadig er her

Men er vel bare at være sig selv, fra inderst til yderst

Anmeld

2. februar 2011

DStreet

Tjuhl skriver:

altsåe.....jeg drak mig hamrende fuld (og det gjorde han også) og så sad vi der på Louises på nørrebro en morgen og var hamrende snaskede og Søren fattede ikke en bjælde og så valgte jeg simpelthen at skråle meget højt med på ABBAS "take a chance on me" mens jeg pegede opfordrende på mig selv (det virkede heller ikke heeeeeelt, først et morgenværtshus senere, da jeg sagde "jeg sover hos dig og jeg vil hjem nu!" fattede han den og så tog vi hjem. og var sammen for eeeeeeviiiiiiiigt )

Det er slet ikke så svært. Hvis man siger hvad man vil have, så er chancen for at få det, meget størrer! 

(Og vi mænd skal helst have det skåret ud i pap)

Anmeld

2. februar 2011

Sof

DStreet skriver:

Du steger en god bøf, laver en god sovs og servere en kold øl til. Tadaaaaa! 

eller også kan du gøre som min kæreste gjorde..

1. Drik dig stang bacardi

2. Ring til dit udvalgte offer og giv den fuld æde med kælenavne og charmerende sætninger

3. Inviter med til fest, og sig gerne som det første du ser personen "HEJ MUS, Du skal med mig hjem!"

4. Snav i gulvet.

Indsparker lige et par fodnoter!

Du havde mødt mig inden den aften! Jeg var ikke stang bacardi da min veninde ringede til dig og jeg sagde ikke at du dkulle med mig hjem, jeg sagde at du var velkommen til at tage med mig hjem da jeg boede tættere på, men at du så skulle sove i ske med mig! Og det var faktisk dig der snavede mig i gulvet nåh!

Anmeld

2. februar 2011

Sof

DStreet skriver:

Det er slet ikke så svært. Hvis man siger hvad man vil have, så er chancen for at få det, meget størrer! 

(Og vi mænd skal helst have det skåret ud i pap)

Jep, der giver jeg dig til gengæld ret, specielt i det med at det skal skæres ud i pap og aller helst serveres med ske 

Anmeld

2. februar 2011

DStreet

Sof skriver:

Indsparker lige et par fodnoter!

Du havde mødt mig inden den aften! Jeg var ikke stang bacardi da min veninde ringede til dig og jeg sagde ikke at du dkulle med mig hjem, jeg sagde at du var velkommen til at tage med mig hjem da jeg boede tættere på, men at du så skulle sove i ske med mig! Og det var faktisk dig der snavede mig i gulvet nåh!

Hvor meget kan du overhovedet huske fra den aften skat ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.