Tæller en biokemisk graviditet som 1 forsøg i det offentlige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

oo

hmm...jeg ved kun at min graviditet udenfor livmoderen talte som et IUI forsøg dengang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

Pige2009

Lisbeth1985 skriver:

Tak

Velbekomme. Håber virkelig for jer, at der snart bliver jeres tur

Anmeld

5. februar 2011

Chiggi

Jeg har lige læst en bog (den er godt nok et par år gammel), men i den står der, at en biokemisk graviditet ikke tæller som et forsøg ligesom en graviditet uden for livmoderen heller ikke gør det.

Anmeld

5. februar 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Tak for dit svar Det hjælper da lidt på det, at vi stadig har tre forsøg tilbage i det offentlige

Hej søde... Jeg har lige snakket med OUH og vi får ikke et nyt forsøg... Heller ikke selvom vi selv betaler... Endu en ting der er ændret.... ØV...

Anmeld

5. februar 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

Hej søde... Jeg har lige snakket med OUH og vi får ikke et nyt forsøg... Heller ikke selvom vi selv betaler... Endu en ting der er ændret.... ØV...

Det lyder mærkeligt.. Da jeg snakkede med en sygeplejerske fra Skejby igår sagde hun, at vi får et ekstra forsøg (og det var uden, at jeg spurgte om det).. Meget underligt.. Jeg tænker, at de samme regler jo må gælde for os begge?!

Anmeld

6. februar 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Det lyder mærkeligt.. Da jeg snakkede med en sygeplejerske fra Skejby igår sagde hun, at vi får et ekstra forsøg (og det var uden, at jeg spurgte om det).. Meget underligt.. Jeg tænker, at de samme regler jo må gælde for os begge?!

En af sygeplejerskerne havde også sagt ja til os, at det var normalen... Men så snakkede hun med lægen og det var beskeden i Torsdags...

Anmeld

6. februar 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

En af sygeplejerskerne havde også sagt ja til os, at det var normalen... Men så snakkede hun med lægen og det var beskeden i Torsdags...

Argg.. Hvor er det træls, at der ikke er styr på noget i systemet for tiden Det er simpelthen for dårligt!!

Jeg prøver at spørge igen, når de ringer med svar på min blodprøve på onsdag og så må vi se..

Anmeld

6. februar 2011

pussekat

Lisbeth1985 skriver:

Argg.. Hvor er det træls, at der ikke er styr på noget i systemet for tiden Det er simpelthen for dårligt!!

Jeg prøver at spørge igen, når de ringer med svar på min blodprøve på onsdag og så må vi se..

hejsa

de 2 gang jeg have en sa siden år tæller de ikke som førsøg læge sige at hcg skal være over 25 så få man sig førsøg tilbage det her vi få på bræsdtrup man skal have ikke tro på alt hvad de sige her selv prøve det men læge tro de ved det hele haha sige jeg

Anmeld

6. februar 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

De sagde at det ikke var alle sygehuse der havde samme regler... Og jeg er bare...... Rasende...

Anmeld

6. februar 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

De sagde at det ikke var alle sygehuse der havde samme regler... Og jeg er bare...... Rasende...

Hvordan kan man have forskellige regler på offentlige sygehuse?! Det er da noget fis.. Altså..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.