Tæller en biokemisk graviditet som 1 forsøg i det offentlige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.774 visninger
20 svar
0 synes godt om
2. februar 2011

Lisbeth1985

Hej piger!

Er der en af jer der ved om man får et erstatningsforsøg i det offentlige, når man har haft en biokemisk graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Lisbeth1985

Sådan har det tidligere været, men ved ikke, hvad reglerne er efter der er indført brugerbetaling

Anmeld

2. februar 2011

Miia90

Pas, men hva betyder det du har haft ?

Anmeld

2. februar 2011

ønskebørn74

Hej piger!

Er der en af jer der ved om man får et erstatningsforsøg i det offentlige, når man har haft en biokemisk graviditet?

De fleste sygehuse giver et nyt forsøg, dog imod betaling nu... Hvis HCG måles til min. 25...

Lene

Anmeld

2. februar 2011

Chiggi

Jeg ved heller ikke hvad det betyder. Vil nogen forklare betydningen af en biokemisk graviditet?

Anmeld

2. februar 2011

Lisbeth1985

Chiggi skriver:

Jeg ved heller ikke hvad det betyder. Vil nogen forklare betydningen af en biokemisk graviditet?

En biokemisk graviditet er en graviditet, som går i sig selv inden den rigtig er gået igang.. Fx hvis det befrugtede æg lige har sat sig fast og derefter hurtigt slipper igen..

Anmeld

2. februar 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

De fleste sygehuse giver et nyt forsøg, dog imod betaling nu... Hvis HCG måles til min. 25...

Lene

Tak for dit svar Det hjælper da lidt på det, at vi stadig har tre forsøg tilbage i det offentlige

Anmeld

3. februar 2011

Pige2009

Vil blot ønske held og lykke

Anmeld

3. februar 2011

Lisbeth1985

Baagøe skriver:

Vil blot ønske held og lykke

Tak

Anmeld

4. februar 2011

Chiggi

Lisbeth1985 skriver:

En biokemisk graviditet er en graviditet, som går i sig selv inden den rigtig er gået igang.. Fx hvis det befrugtede æg lige har sat sig fast og derefter hurtigt slipper igen..

OK tak for forklaringen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.