Hvornår fortalte I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2008

quar20

første gang fortalte vi det da jeg var 3 ½ månede henne for der fandt jeg først ud af det..

Anden gang fortalte vi det med det sammen - og selvom det gik galt så var vi glade for det sådan de kunne hjælpe og støtte os gennem sorgen

Denne gang fortalte vi det da jeg var 1 månede henne.. Vi kunne simpelthen ikke vente, og igen.. sku det gå galt så havde vi deres fulde støtte og hjælpsomhed.. Ingen ved hvordan man reagere og første gang genmte min kæreste og jeg os langt væk fra familie og venner.. de forstod og da vi selv kom var de der 500%

Når du/i ikke kan holde glæden inde mere er tiden inde.. og det er dagen hvor i tester jer positiv eller om det er 5 måneder inde i graviditeten er fuldstændig ligemeget... Så længe man er tilfreds med hvornår omverden har fået det at vide..
Held og lykke..

Hilsen Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2008

Nadi

Vi fortalte det samme dag som jegtestede positiv, da min mand ikke kan holde sådan noget hemmeligt!

Vi tog hjem til dem det var muligt at besøge og dem der ikke var hjemme eller dem vi ikke kunne komme hjem til ringede vi til.

Men jeg begyndte også at kaste op 14 dage efter jeg testede positiv, så vi kunne ikke skjule det særligt længe.

Næste gang skal de have det at vide ved at jeg laver en t-shirt til Oliver, hvor der skal stå jeg skal være storebror og så muligvis et billede fra ultralyds-scanningen. Og så må vi jo se hvornår næste gang bliver ;)

-Nadia

Anmeld

23. september 2008

Fam. Madsen

vi for fortalte det da jeg var 2½ mdr. henne, vi kunne ikke undgå det da min mor var med til undersøgelsen på skejby hvor jeg fik det afvide.

jeg var til undersøgelse på skejby for min sygdom, vi viste ikke at jeg var gravid. så vi blev meget glad og min mor kunne ikke vende så hun blev nød til og ringe til min steddfar og fortælle det:D:D(L)(L)

så da jeg var 2½ mdr. henne:D:D

blev et lidt indvæklet indlæg:$:$

Anmeld

23. september 2008

Maria9990

Jeg fandt selv først ud af det i ca. 12 uge.
Jeg havde det lidt på fornemmelsen, men jeg havde noget der mindede om mestuation.

Jeg fortalte det kun til min kæreste, mor og søster og min kæreste til hans familie.

Mine veninder hørte det desværre gennem rygter da jeg var omkring uge 22. (resultatet af tripletest var ret dårligt, så ville vente til jeg havde været i scanning igen)

Jeg havde ellers planlagt at fortælle det sammen aften, da vi skulle holde tøseaften, men rygterne kom mig i forkøbet og jeg måtte tilstå udenfor Handelsskolen, at de rygter altså var rigtige nok.
Og så kunne de jo godt se det ;)

Anmeld

23. september 2008

Lise

Tror jeg var i 10.-11. uge da vi fortalte det. Testede positivt d. 20. november, og vi fortalte det til min familie d. 24. december (min mor behøvede slet ikke flere julegaver derefter :P ), og til min svigerfamilie d. 26. december til familiens årlige julefrokost... det var lidt svært at holde det hemmeligt i så lang tid, især fordi jeg gerne ville tale med min mor om alle de nye ting der fløj igennem hovedet på mig - men da jeg slet ikke så hende i mellemtiden mellem jeg testede positivt og jul, gik det. Og jeg var meget fast besluttet på at jeg ville fortælle det f2f og ikke over tlf...og det var ventetiden værd :))

Anmeld

23. september 2008

H+S Skjolgborg.

med min søn var jeg 6+3 henne da vi fat udaf det fortalt nok hele verden det tog alle 17 kg på ret hurtig...med min datter var jeg nok 4-5 uger henne til nogle og 7-8 til andre..tog mega meget på ialt 27 kg og have alt fra før jeg teste positi så ikke nemt af holde på den hemmelighed + have jo af 1 ma og 6 sa den sidste sa var ca 8½ mdr(19/2-05) siden/før jeg igen stod med en positiv test den 1/12-05...
håber snart du teste positiv...
Mvh henriette xxx finger...

Anmeld

23. september 2008

moniquesmor

vi have ikke bil da vi vente monique så da jeg lige pludslig fik mega krampe i underlivet og maven og begyndt af bløde måttet svigermor køre hos på sygehuset..
så jeg har hvad 7uger henne

Anmeld

23. september 2008

Miamaja

Mathilde skriver:

Hvor langt var i henne i jeres graviditet før I fortalte det til venner og familie?
Nu skal jeg selvfølgelig lige have en positiv test først;)
Men vi har aftalt at vente med at fortælle det til jeg er 8-12 uger henne, for at være sikker på at den bliver der. Der kan jo ske så meget og det ville være så trist, hvis man havde fortalt den glædelige nyhed og så senere skulle fortælle, at man har tabt barnet...

Hvad gjorde I?

(H)Mathilde, stadig med ømme og strittende brystvorter:$

de fleste af dem jeg kender holder sig til 2-3 måneders reglen(L).

Anmeld

23. september 2008

Christine

Mathilde skriver:

Hvor langt var i henne i jeres graviditet før I fortalte det til venner og familie?
Nu skal jeg selvfølgelig lige have en positiv test først;)
Men vi har aftalt at vente med at fortælle det til jeg er 8-12 uger henne, for at være sikker på at den bliver der. Der kan jo ske så meget og det ville være så trist, hvis man havde fortalt den glædelige nyhed og så senere skulle fortælle, at man har tabt barnet...

Hvad gjorde I?

(H)Mathilde, stadig med ømme og strittende brystvorter:$

Vi ventede faktisk længe. De sidste vidste det først i 6. måned. Men det betød også at ventetiden ikke føltes så lang (man glæder sig jo og når folk så snakker om når babyen kommer ud osv. så er det bare helt forfærdeligt at vente).

Anmeld

23. september 2008

Sandramus

Med min ældste nåede jeg ikke og fortælle mine forældre det, før min far sagde jeg taget på, men min mor brød grinene ind og sagde Hans det der er da en gravid mave, vi skal være mormor og morfar haha...
Med den yngste, kunne min mor se det på mig, før jeg selv vidste det, så hun gik ned og købte en test til mig og ganske rigtigt var den der ;)

Håber den viser 2 streger hos dig (L)

Kram Sandra(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.