jeg er mega skræmt ved tanken om at blive mor nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

Pallemor

Jeg vil næsten tro at ALLE gravide på tidspunkter i deres graviditet bliver skræmt ved tanken om at blive mor, er man god nok, kan man klare det osv.. Men man vokser med rollen under graviditeten

Jeg var rigtig skræmt i starten men det blir SÅ meget nemmere længere henne at vænne sig til tanken..

Det er så skønt at være gravid og jeg selv glæder mig helt vild til at skulle føde min prinsesse

Kram Patricia uge 33

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

- det hele skal nok gå - og med ens mand/kærestes støtte, kan det ikk blive meget bedre .. det ku være du sq øve dig i at åbne dig lidt mere over for folk der gerne ville hjælpe og lytte

smiler det vil jeg helt klart prøve

Anmeld

2. februar 2011

TinaPina

Herhjemme går jeg altså også og svinger mellem at være overvældet af lykke, og så få total panikangst over at jeg tillader mig at få et barn som jeg HELT sikkert ikke kan tage vare på!!

Det tror jeg altså er helt normalt, det har jeg i hvert fald ladet mig fortælle

Jeg er dog også først nu sådan begyndt, at tænke på at han rent faktisk skal ud igen, og at det nok er knap så skønt. Men så glæder jeg mig til at sidde på hans værelse i gyngestolen og hygge

Anmeld

3. februar 2011

Moar2011

TinaPina skriver:

Herhjemme går jeg altså også og svinger mellem at være overvældet af lykke, og så få total panikangst over at jeg tillader mig at få et barn som jeg HELT sikkert ikke kan tage vare på!!

Det tror jeg altså er helt normalt, det har jeg i hvert fald ladet mig fortælle

Jeg er dog også først nu sådan begyndt, at tænke på at han rent faktisk skal ud igen, og at det nok er knap så skønt. Men så glæder jeg mig til at sidde på hans værelse i gyngestolen og hygge

Ja, når man når halv vejs. begynder det at gå op for en at han skal ud igen heh .. og det blir nok noget mere smerte fuldt end at lave ham hihi ..

men mon ikke vi klare det også

Anmeld

3. februar 2011

Moar2011

Anonym skriver:

smiler det vil jeg helt klart prøve

go ide , syns jeg ..

Anmeld

3. februar 2011

TinaPina

Babyklar skriver:

Ja, når man når halv vejs. begynder det at gå op for en at han skal ud igen heh .. og det blir nok noget mere smerte fuldt end at lave ham hihi ..

men mon ikke vi klare det også

Lige præcis, det bliver nok ikke helt lige så sjovt at få ham ud igen som ind. Men det bliver helt sikkert fantastisk

Anmeld

3. februar 2011

Moar2011

TinaPina skriver:

Lige præcis, det bliver nok ikke helt lige så sjovt at få ham ud igen som ind. Men det bliver helt sikkert fantastisk

Griner  ja og vi klare det . kvinder er seje .. og lur mig om vi ikk nok ska få et barn mere alligevel hihi ..

Anmeld

3. februar 2011

Fru.Mäes <3

Du bliver helt sikkert VERDENS BEDSTE MOR, for dit barn

Bare rolig, det er meget meget MEGET normalt at tænke sådan! Hele dit liv bliver jo vendt 360 grader rundt, når du bliver mor - men det skal du skam nok klare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.