Så gjorde jeg det... :) Scanningsjordemoderen.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2011

Maalene

MoarJ skriver:

Har lige været inde på Scanningjordemoderen.dk og bestille tid til en tidlig scanning 10. Februar (Julie's fødselsdag) kl. 12.45 ... Det bliver så spændende.... 

Jeg bliver simpelthen nød til at få stillet min/vores nysgerrighed om der skulle ske og være 2 i maven... 

Andre herinde som har været på denne scannings klinik? 

Vil lige ønske jer alt mulig held og lykke i dag

Kan se du ikke har været på i en uge nu, man bliver jo helt nervøs for, om der er noget galt

Håber på det bedste for jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

mamiolvi

Vil også ønske alt mulig held og lykke.. Har også tænkt over at du ikke har været online.. Håber alt er vel...

Anmeld

13. februar 2011

Kofoed.

MoarJ skriver:

Har lige været inde på Scanningjordemoderen.dk og bestille tid til en tidlig scanning 10. Februar (Julie's fødselsdag) kl. 12.45 ... Det bliver så spændende.... 

Jeg bliver simpelthen nød til at få stillet min/vores nysgerrighed om der skulle ske og være 2 i maven... 

Andre herinde som har været på denne scannings klinik? 

Hvad sket der så ? Er mega nysgerrig.

Anmeld

13. februar 2011

komodo

Jeg har brugt den i silkeborg med alle mine tre drenge og har også kun godt at sige

Anmeld

13. februar 2011

FrkT

Maalene skriver:

Vil lige ønske jer alt mulig held og lykke i dag

Kan se du ikke har været på i en uge nu, man bliver jo helt nervøs for, om der er noget galt

Håber på det bedste for jer

Hun har ikke været afsted til scanning, da hun havde det for skidt. Og hun har det mega skidt størstedelen af tiden pga. graviditeten, så bortset fra det er der ikke noget galt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.