Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har lige været inde på Scanningjordemoderen.dk og bestille tid til en tidlig scanning 10. Februar (Julie's fødselsdag) kl. 12.45 ... Det bliver så spændende....
Jeg bliver simpelthen nød til at få stillet min/vores nysgerrighed om der skulle ske og være 2 i maven...
Andre herinde som har været på denne scannings klinik?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarJ skriver: Har lige været inde på Scanningjordemoderen.dk og bestille tid til en tidlig scanning 10. Februar (Julie's fødselsdag) kl. 12.45 ... Det bliver så spændende.... Jeg bliver simpelthen nød til at få stillet min/vores nysgerrighed om der skulle ske og være 2 i maven... Andre herinde som har været på denne scannings klinik?
Ja blev scannet med Maluca på den i Århus...
Det var en KANON oplevelse og Pia var bare så sød og tog sig god tid til at forklare... og vi fik en masse billeder og dvd'er med hjem begge gange...
loppen82 skriver: Ja blev scannet med Maluca på den i Århus... Det var en KANON oplevelse og Pia var bare så sød og tog sig god tid til at forklare... og vi fik en masse billeder og dvd'er med hjem begge gange...
Billeder og dvd er med i prisen ikk?
MoarJ skriver: Billeder og dvd er med i prisen ikk?
Jo det var det...
Uhh det bliver spændende.. Venter spændt på at høre om der skulle gemme sig 2.. smiler
Amso skriver: Uhh det bliver spændende.. Venter spændt på at høre om der skulle gemme sig 2.. smiler
Uh skal nok give en update... Nu må det godt blive Torsdag... HURTIGT!!
MoarJ skriver: Uh skal nok give en update... Nu må det godt blive Torsdag... HURTIGT!!
Ja... det må det...!!
ej hvor spændende... GLæder mig til at høre hvor mange der gemmer sig derinde
Uh hvor spændende, hvis der er 2! Er det godt eller skidt, synes du, hvis der er 2 små bebser?
Uhh held og lykke med det
jeg skal scannes imorgen, men det foregår på sygehuset, så jeg skal ikke betale noget for det. Men jeg er nu ret sikker på at der kun er 1 i min mave
Det bliver spændende når du skal scannes...gad vide om der er 2
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128