fastelavnskostume

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Caroline86 skriver:

Hej tøser...

Hvor finder I fastelavnskostumer til Jeres 1-årige?

Knus Caroline som håber Laura skal være mariehøne men måske er kommet ud i selv at skulle sy!?

jeg har lige været i BR og der har de mariehøne kostume til de helt små, og slf andre rigtig søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Caroline86

hannetheis skriver:

jeg har lige været i BR og der har de mariehøne kostume til de helt små, og slf andre rigtig søde

jeg må derind forbi!

Anmeld

2. februar 2011

Siber

Jeg har forbudt tøserne at være prinsesser i år de er prinsesser hver dag!

Så i år skal JOhanna (3 år) være klatremus fra hakkebakkeskoven og Alma (5 år) skal være fadbursmusen også fra hakkebakkeskoven. De var i teater og se stykket, og derfor meget optaget af det - heldigvis

Astrid (3,5 mdr) slipper!

Jeg er til gør det selv, så det gør jeg (og håber at jeg når det, her i Norge fejrer de karneval den 11 feb)

Alma var græskar det første år hun var til fastelavn, og her et pic!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. februar 2011

NinaNymannMadsen

sidste år købte jeg et kostume til asta i fætter BR der var hun lidt over et halvt år...

hun var humlebi.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. februar 2011

Laulund87

Ej hvor sjovt, jeg tænker også at Maria skal være mariehøne (Hun går på Mariehønen i vuggestuen)

Jeg fandt et i føtex, men det var fra 4 år og op

Anmeld

2. februar 2011

<3

Caroline86 skriver:

point taken!

Håber ikke det lød for hårdt. Mere hvis nogen tænker PIppi kostyme eller andre meget kreative ting

Anmeld

2. februar 2011

Caroline86

Kirle skriver:

Håber ikke det lød for hårdt. Mere hvis nogen tænker PIppi kostyme eller andre meget kreative ting

slet ikke hårdt.. havde slet ikke tænkt over det!

Kunne også have skrevet "fedt, tak for tippet smukke dig"

Men det er klart det ikke er skide sjovt at rende rundt med skjold på hele dagen haha... Tror bare hun bliver søøøøød men mariehøne skjold på når nu hun stadig kravler

Anmeld

2. februar 2011

Vingummien

Caroline86 skriver:

Hej tøser...

Hvor finder I fastelavnskostumer til Jeres 1-årige?

Knus Caroline som håber Laura skal være mariehøne men måske er kommet ud i selv at skulle sy!?

Jeg er ved sådan noget med Emil og nogle andre mødre og deres børn. Og der skal vi ned og en dag i vinterferien, og så sidder der en og syer det vi har bestilt.

Emil skal være en gulerod

Anmeld

2. februar 2011

<3

Caroline86 skriver:

slet ikke hårdt.. havde slet ikke tænkt over det!

Kunne også have skrevet "fedt, tak for tippet smukke dig"

Men det er klart det ikke er skide sjovt at rende rundt med skjold på hele dagen haha... Tror bare hun bliver søøøøød men mariehøne skjold på når nu hun stadig kravler

Godt. Havde bare slet ikke tænkt over at det måske kunne misforståes. Men nu kender du mig vist også lidt så ved du jo at det aldrig er så hårdt ment

Og ja hun vil da være HELT VILDT sød som mariehøne. Måske I kan gøre det derhjemme så I kan hjælpe hende tøjet af og på som hun vil?

Anmeld

2. februar 2011

Caroline86

Kirle skriver:

Godt. Havde bare slet ikke tænkt over at det måske kunne misforståes. Men nu kender du mig vist også lidt så ved du jo at det aldrig er så hårdt ment

Og ja hun vil da være HELT VILDT sød som mariehøne. Måske I kan gøre det derhjemme så I kan hjælpe hende tøjet af og på som hun vil?

ja, jeg må lige se på det... det kan også være hun slet ikke giiiider være klædt ud.. hæhæ

Det er vist mest moren der synes det er sjovt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.