fastelavnskostume

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

Caroline86

Mussen2 skriver:

har du prøvet onlineshoppen? Den blå avis eller gul og gratis

synes bare de fleste jeg har fundet på nettet hedder fra 18 mdr.. og det bliver altså for stort til hende

Jeg må i BR og kigge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Caroline86

AnneBJ skriver:

Jeg vil gerne gå i Bilka for dig, hvis det kan være en hjælp!

årh, hvor er du sød

Jeg tager et smut i BR og kigger på deres, men ellers kan det godt være jeg lige vender tilbage

knus

Anmeld

2. februar 2011

Valle81

Caroline86 skriver:

Hej tøser...

Hvor finder I fastelavnskostumer til Jeres 1-årige?

Knus Caroline som håber Laura skal være mariehøne men måske er kommet ud i selv at skulle sy!?

Fætter Br og bilka har mariehønekostumer:0)

Anmeld

2. februar 2011

AnneBJ

Caroline86 skriver:

årh, hvor er du sød

Jeg tager et smut i BR og kigger på deres, men ellers kan det godt være jeg lige vender tilbage

knus

Du skal være så velkommen!

Anmeld

2. februar 2011

Brams

Caroline86 skriver:

Hej tøser...

Knus Caroline som håber Laura skal være mariehøne men måske er kommet ud i selv at skulle sy!?

Kig på lirumlarumleg.dk de har masser af fine kostumer

Mariehøne, str. (1.5 - 5 år)

Anmeld

2. februar 2011

<3

Hej tøser...

BR har sådanne nogle sæt med ører, hale og næse. De er gode til de små fordi de så kan have alm. tøj på og ikke være generet en hel dag.

Tjalfe var Ingolf (musen fra Cirkeline) hvor han selv havde valgt ører mm Det fik vi ros for at pædagogerne fordi han ikke var hæmmet af det og ej heller havde svært ved at have kostymet på en hel dag

I år vil han enten være bandit eller en kilde-kanin... Nu må vi se

Ellers så har de fleste større supermarkeder kostymer.

Anmeld

2. februar 2011

tinasmor

Kirle skriver:

BR har sådanne nogle sæt med ører, hale og næse. De er gode til de små fordi de så kan have alm. tøj på og ikke være generet en hel dag.

Tjalfe var Ingolf (musen fra Cirkeline) hvor han selv havde valgt ører mm Det fik vi ros for at pædagogerne fordi han ikke var hæmmet af det og ej heller havde svært ved at have kostymet på en hel dag

ja det samme tænker jeg. Min datter ville død pine ikke have et kostume på de første to år. Så tror det er vigtigt når de er små, at det ikke er noget de er hæmmet i,.

Anmeld

2. februar 2011

Mor til L&S

Caroline86 skriver:

Hej tøser...

Hej søde

Åh, jeg så det fineste mariehøne kostume oppe i føtex i går.. Det var SÅ fint... (og vist nok fra 1 år - er dog itvivl)

Knus..

Anmeld

2. februar 2011

<3

tinasmor skriver:

ja det samme tænker jeg. Min datter ville død pine ikke have et kostume på de første to år. Så tror det er vigtigt når de er små, at det ikke er noget de er hæmmet i,.

Både for pædagogerne og børnenes skyld, at pæd. ikke skal bruge en hel dag på at holde styr på alt muligt tøj og klædning og i stedet kan bruge deres energi på børnene og det at holde fastelavn men også barnet udover at det kan blive ked af at ikke kunne bevæge sig så kan det også blive ked hvis man nu ikke lige får al udklædningen hjem igen

Anmeld

2. februar 2011

Caroline86

Kirle skriver:

point taken!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.