Dagplejere se her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2008

Becks

Jeg fik for nogle år siden af min dejlige nevø, et stort syltetøjsglas, hvor han havde limet noget tyndt crepepapir på, og pyntet det med en masse glimmer og så´n, det ser så pænt ud, når der er et fyrfadslys i...

Men hvad med nogle malerier børnene selv maler, med akryl farve? Og så kan du evt. inde på midten af billedet lime et billede på af barnet

Beck(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2008

fam.4xc

Sidste år fik vi af Caroline en glas sæbe dispenser hvor hun havde malet på med glas maling og det var hærdet i ovnen - vi er super glade for den og står i køkkenet til når vi vasker hænder der, så den blir brugt flere gange dagligt :P

Anmeld

24. september 2008

twinboys

fam.4xc skriver:

Sidste år fik vi af Caroline en glas sæbe dispenser hvor hun havde malet på med glas maling og det var hærdet i ovnen - vi er super glade for den og står i køkkenet til når vi vasker hænder der, så den blir brugt flere gange dagligt :P

Åhhh den var sød... Den må afprøves...:)

Tak tak:D

Majbritt(H)

Anmeld

24. september 2008

Karina

hej Majbritt

Sidste år fik vi pigernes håndtryk lavet i gips, sat på et sortmalet lærrede og så i en sølvramme - en flot gave der pynter i stuen. Dette lavede hun fordi hun har 4 piger alle fra 06, så de var ikke så gamle sidste år. Ellers har vi fra Magnus (samme dagplejemor) fået et fad hvorpå han har malet og en bordskåner hvor der også er malet på.

(H) Karina

Anmeld

24. september 2008

Tullebobs

Hejsa

Sidste jul havde vores dagplejer lavet det fineste pynt med børnene.

Børnene har lavet hjerter i trylledej (trykket ud med form), og derefter malet dem røde. Der var et lille hul i hvert hjerte, hvor igennem der var et smalt rødt bånd, og så var de ellers bundet på en stykke af en troldhasselgren, som havde et bredt rødt rødt bundet på til at hænge i.

Dem hænger på en krog i køkkenvinduet, og det tror jeg den vil gøre hver eneste jul fra nu af...

(H) fra Trine

Anmeld

24. september 2008

finkedinke

Vi har lavet:
malet eller klistret billeder på sytetøjsglas der så var børnenes hjemmebagte pebernødder i.
håndaftryk i gibs hvor hånden kommer "ud" af gibsen i stedet for som en fordybning, altså 3d-agtigt.
Malede rammer med et billede af barnet.
Julepynt, paphjerter der var malet på. Juleklokker, der var lavet af små lerurtepotter med lim på og drysset med glimmer, inde i havde vi sat en papirclips i et rødt bånd, der gik op gennem hullet på urtepotten og kunne bruges til ophæng. Papirklipsen fungerede som ikke som holder men som den der ringer inde i klokken.
I år skal vi lave bordskånere i trærammer med mosaiksten i.
Så har vi selvfølgelig lavet maling på grydelapper men dem var der faktisk ikke særligt mange forældre der var glade for:(
Og øv for det, for jeg havde maling i hele køkkenet efter den omgang haha en af ungerne havde sat et meget flot og tydeligt håndaftryk på min hvide væg. Knægten gjoirde det lige som jeg tager at billede af ham og det er så tydeligt at se på knægten at han godt ved han er på gale veje men at han ikke kunne modstå fristelsen:))

Jeg siger til mig selv at hvis man ikke kunne se at der var børn i hjemmet var jeg en kedelig dagplejer;)

Berith

Anmeld

24. september 2008

twinboys

finkedinke skriver:

Vi har lavet:
malet eller klistret billeder på sytetøjsglas der så var børnenes hjemmebagte pebernødder i.
håndaftryk i gibs hvor hånden kommer "ud" af gibsen i stedet for som en fordybning, altså 3d-agtigt.
Malede rammer med et billede af barnet.
Julepynt, paphjerter der var malet på. Juleklokker, der var lavet af små lerurtepotter med lim på og drysset med glimmer, inde i havde vi sat en papirclips i et rødt bånd, der gik op gennem hullet på urtepotten og kunne bruges til ophæng. Papirklipsen fungerede som ikke som holder men som den der ringer inde i klokken.
I år skal vi lave bordskånere i trærammer med mosaiksten i.
Så har vi selvfølgelig lavet maling på grydelapper men dem var der faktisk ikke særligt mange forældre der var glade for:(
Og øv for det, for jeg havde maling i hele køkkenet efter den omgang haha en af ungerne havde sat et meget flot og tydeligt håndaftryk på min hvide væg. Knægten gjoirde det lige som jeg tager at billede af ham og det er så tydeligt at se på knægten at han godt ved han er på gale veje men at han ikke kunne modstå fristelsen:))

Jeg siger til mig selv at hvis man ikke kunne se at der var børn i hjemmet var jeg en kedelig dagplejer;)

Berith

Smiler kan lide din sidste sætning...

Det samme gælder her...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.