Vi har lavet:
malet eller klistret billeder på sytetøjsglas der så var børnenes hjemmebagte pebernødder i.
håndaftryk i gibs hvor hånden kommer "ud" af gibsen i stedet for som en fordybning, altså 3d-agtigt.
Malede rammer med et billede af barnet.
Julepynt, paphjerter der var malet på. Juleklokker, der var lavet af små lerurtepotter med lim på og drysset med glimmer, inde i havde vi sat en papirclips i et rødt bånd, der gik op gennem hullet på urtepotten og kunne bruges til ophæng. Papirklipsen fungerede som ikke som holder men som den der ringer inde i klokken.
I år skal vi lave bordskånere i trærammer med mosaiksten i.
Så har vi selvfølgelig lavet maling på grydelapper men dem var der faktisk ikke særligt mange forældre der var glade for:(
Og øv for det, for jeg havde maling i hele køkkenet efter den omgang haha en af ungerne havde sat et meget flot og tydeligt håndaftryk på min hvide væg. Knægten gjoirde det lige som jeg tager at billede af ham og det er så tydeligt at se på knægten at han godt ved han er på gale veje men at han ikke kunne modstå fristelsen:))
Jeg siger til mig selv at hvis man ikke kunne se at der var børn i hjemmet var jeg en kedelig dagplejer;)
Berith
Anmeld