Hjælp til kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

979 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. februar 2011

Bellinda89

Nu skal det bare være , men har lige en masse spørgsmål , som jeg håber i dejlige damer kan hjælpe mig med (:

Hvor køber man alle disse udstikkere , skabeloner & hvad man nu ellers kan bruge til at lave en hammer flot fontant kage...?

Håber der er en eller flere der lige kan komme med nogle steder hvor dette kan fås (:

Knus>:<

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Dot D

Tjek dinkage.dk ud, de har lidt af hvert til gode priser

Anmeld

1. februar 2011

Bellinda89

Dot D skriver:

Tjek dinkage.dk ud, de har lidt af hvert til gode priser

Det vil jeg lige prøve & tusind tak for svaret

Anmeld

1. februar 2011

Laila T

Stoltmor21 skriver:

Nu skal det bare være , men har lige en masse spørgsmål , som jeg håber i dejlige damer kan hjælpe mig med (:

Hvor køber man alle disse udstikkere , skabeloner & hvad man nu ellers kan bruge til at lave en hammer flot fontant kage...?

Håber der er en eller flere der lige kan komme med nogle steder hvor dette kan fås (:

Knus>:<

eller specialkoebmanden.dk

kagebutikken.dk

kagekompagniet.dk

alttilkager.dk

Anmeld

1. februar 2011

Bellinda89

Laila T skriver:

eller specialkoebmanden.dk

kagebutikken.dk

kagekompagniet.dk

alttilkager.dk

Tak , der var lige en masse jeg kunne tjekke ud

Så må vi se om det er noget jeg kan finde ud af

Anmeld

1. februar 2011

Laila T

det er jeg sikker på du kan, men pas på det er/kan være en dyr hobby som man bliver bidt af

Anmeld

1. februar 2011

Bellinda89

Laila T skriver:

det er jeg sikker på du kan, men pas på det er/kan være en dyr hobby som man bliver bidt af

Ja det har jeg hørt. Tror nu også at hvis jeg kan finde ud af det , så bliver der lavet mange kager

Nu skal jeg bare igang først & fremmest & se hvad jeg kan

Anmeld

1. februar 2011

Laila T

det vigtigste er et modeleringssæt, en lille skarp kniv og en kagerulle, noget maizena og maaaaser af tålmodighed

det er faktisk ikke nødvendig at købe alt mulig udstyr, en udstikker af ungernes er fin fin

Anmeld

1. februar 2011

Bellinda89

Laila T skriver:

det vigtigste er et modeleringssæt, en lille skarp kniv og en kagerulle, noget maizena og maaaaser af tålmodighed

det er faktisk ikke nødvendig at købe alt mulig udstyr, en udstikker af ungernes er fin fin

Tror nu også jeg venter med at få købt alt for meget , før det sidder i rygraden.!

Du ligger tilfældigvis ikke inde med en ordentlig opskrift på MMF ??

Anmeld

1. februar 2011

Laila T

300 g haribo skum fra netto
6 spsk vand
3 spsk rapsolie
2 pakker flormelis

Smelt skummet ved 80 % i microovnen, det må IKKE koge.... så hold øje og rør et par gange i processen...

Hæld en pakke flormelis i røreskålen, hæld skummet over og kør rundt med dejkrogen til det er nogenlunde optaget, nu hældes mandelessensen i hvis det skal smage af marcipan... vip resten af flormelisen i og lad den køre til det er helt optaget og fondanten er blank, så er den perfekt... skrabes op i en plasticpose og lad stå godt lukket til dagen efter..

bruger dog selv helst færdig wilton fondant

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.