Jordmoder grupper??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

Anonym trådstarter

Sallisørøver skriver:

ja men så ved vi jo ikke hvilken en måde de har derude... vi havde 2 jordemødre der var der hele tiden... og vil blev alle tjekket da vi nåede over de 20uger.. vi var på besøg på barselsgangen, og lærte meget om fødsel, amning osv... kunne godt lide at vide der var flere med de pinligheder som jeg selv...

Ska heller ikk kunne sige om det er det samme.. Men sagen er jo den at jeg er over en måned længere henne end de andre og derfor vil få ting at vide som jeg allerede har oplevet.. Samt at vi vil også komme ind se fødegangen de er tilknyttet men skal føde på en anden føde gang i den anden retning.. Så det ser jeg jo heller ingen grund til...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

JustinsMoar

Sallisørøver skriver:

jeg var i gruppe og er faktisk ked af jeg ikke kommer i det næste gang... det var Jm og fødselsforberedelse på en gang og så det med der er andre der har de pinlige problemer man måske selv har... ville da også sige det var LANGT fra alle i min gruppe jeg brød mig om ... nogle var nogle mærkelige nogle med mærkelige historier...  men sådan er det...  jeg var ihvertfald rigtig glad for det

Jeg er helt enig med Salli! Syntes virkelig du skal give det en chance! Du kan jo altid sige nej bagefter, men ved at møde op første gang viser du interesse i projektet. Derefter kan du jo sige "jeg føler ikke jeg har overskudet" eller What so ever.. Ps: Salli, du er savnet!

Anmeld

2. februar 2011

Kamulla

Miracle skriver:

Jeg er helt enig med Salli! Syntes virkelig du skal give det en chance! Du kan jo altid sige nej bagefter, men ved at møde op første gang viser du interesse i projektet. Derefter kan du jo sige "jeg føler ikke jeg har overskudet" eller What so ever.. Ps: Salli, du er savnet!

hehe tak...

Til TS... ja kan godt se de træls.. men der var også nogle ugers mellemrum på os.. jeg havde termin først.. så nogle efter.. først efter 1½-2mdr efter jeg havde født havde vi alle vores bebser i armene.. men skal jo ikke fortælle dig hvad du skal gøre.. kan kun fortælle hvordan jeg havde det med at være i en gruppe og jeg var MEGET skeptisk til at starte med og meget negativ over jeg bare var kommet i sådan en gruppe.. og gad jeg ikke spilde så lang tid på hver gang jeg skulle til Jm.. men jeg blev klogere... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.