Jordmoder grupper??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej alle i kære damer..

Var til min første jordmoder besøg i sidste uge.. og ja ALT for sendt da jeg er i uge 24..

Bliver tilbudt at jeg kan komme med i en jordmoder gruppe hvor man er til jordmoder i grupper samt komme med i noget før mødregruppe.. Er af den type jeg ik bryder mig om sige nej da jeg så føler mig som verdens dårligste kommende mor og de ikke tror jeg interessere mig nok for mit lille barn..

Svarer ja til alt dette og bliver meldt til..

Står så nu i den situration at jeg VIRKELIG har fortrud og ikke føler jeg har overskud til skal i disse grupper da jeg i forvejen går til fyser og er ved læge jævnligt så føler ikke overskudet er det samt er ikke så god til være blandt for mange fremmede mennesker af gangen...

Føler bare jeg svigter mit barn hvis jeg takker nej og de syntes jeg er latterlig.. Aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre.. Er ogso over en måned længere henne end dem jeg vil komme i gruppe med og vil derfor allerede have oplevet det de vil drøfte på disse møder..

Kan jeg tillade mig sige nej tak når jeg nu har sagt ja ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Maja88

ja det kan du sagtens...  jeg var tilmeldt en gruppe og var med første gang og sagde efterfølgende nej, da jeg absolut ikke klikkede med dem... går nu til graviditets svømning og klikker bare MEGET mere med dem. selvom der mellem nogen af os er 2 måneder imellem.

Anmeld

1. februar 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

ja det kan du sagtens...  jeg var tilmeldt en gruppe og var med første gang og sagde efterfølgende nej, da jeg absolut ikke klikkede med dem... går nu til graviditets svømning og klikker bare MEGET mere med dem. selvom der mellem nogen af os er 2 måneder imellem.

Okay føler det bare så latterligt at sige nej det vil jeg ikke alligevel men ved bare jeg vil få langt mere ud af at have min jordmoder på egen hånd og ikke i grupper... Men er jo bare bange for de så syntes jeg er en dårlig mor.. Har self tænkt mig tage til mødregruppe her i hjembyen efter den lille er kommet til verdenen og se om man klikker med dem.. Føler bare ikk overskudet er der lige pt..

Anmeld

1. februar 2011

Maja88

Anonym skriver:

Okay føler det bare så latterligt at sige nej det vil jeg ikke alligevel men ved bare jeg vil få langt mere ud af at have min jordmoder på egen hånd og ikke i grupper... Men er jo bare bange for de så syntes jeg er en dårlig mor.. Har self tænkt mig tage til mødregruppe her i hjembyen efter den lille er kommet til verdenen og se om man klikker med dem.. Føler bare ikk overskudet er der lige pt..

hvorfor er det latterligt??????? det er da fair nok ikke at ville alligevel.. og tror også man får meget mere ud af sin alenetid med JM...

det er din graviditet og du bestemmer... og tro mig der er MANGE som siger nej

Anmeld

1. februar 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

hvorfor er det latterligt??????? det er da fair nok ikke at ville alligevel.. og tror også man får meget mere ud af sin alenetid med JM...

det er din graviditet og du bestemmer... og tro mig der er MANGE som siger nej

Jamen ved det ikke ... Føler det nok bare lidt sådan.. men kan godt se det.. Og Tror det ender med jeg siger på en pæn måde at jeg desværre har fortrud ...

Anmeld

1. februar 2011

Kamulla

jeg var i gruppe og er faktisk ked af jeg ikke kommer i det næste gang... det var Jm og fødselsforberedelse på en gang og så det med der er andre der har de pinlige problemer man måske selv har... ville da også sige det var LANGT fra alle i min gruppe jeg brød mig om ... nogle var nogle mærkelige nogle med mærkelige historier...  men sådan er det...  jeg var ihvertfald rigtig glad for det

Anmeld

1. februar 2011

Maja88

Sallisørøver skriver:

jeg var i gruppe og er faktisk ked af jeg ikke kommer i det næste gang... det var Jm og fødselsforberedelse på en gang og så det med der er andre der har de pinlige problemer man måske selv har... ville da også sige det var LANGT fra alle i min gruppe jeg brød mig om ... nogle var nogle mærkelige nogle med mærkelige historier...  men sådan er det...  jeg var ihvertfald rigtig glad for det

tror det er forskelligt fra region... for ved mig var der INGEN fødselsforberedelse og jm var der 5 min første gang vi alle mødtes og så sad vi der og skulle skiftevis ind til hende.. virkelig givtigt eller noget..

Anmeld

1. februar 2011

Maja88

Anonym skriver:

Jamen ved det ikke ... Føler det nok bare lidt sådan.. men kan godt se det.. Og Tror det ender med jeg siger på en pæn måde at jeg desværre har fortrud ...

jeg ringede også bare og sagde det ikke lige var mig og det forstår de jo godt..

det er ligesom du sagtens kan be om ny JM .. det tager de meget stille og roligt

Anmeld

1. februar 2011

Kamulla

ja men så ved vi jo ikke hvilken en måde de har derude... vi havde 2 jordemødre der var der hele tiden... og vil blev alle tjekket da vi nåede over de 20uger.. vi var på besøg på barselsgangen, og lærte meget om fødsel, amning osv... kunne godt lide at vide der var flere med de pinligheder som jeg selv...

Anmeld

2. februar 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

jeg ringede også bare og sagde det ikke lige var mig og det forstår de jo godt..

det er ligesom du sagtens kan be om ny JM .. det tager de meget stille og roligt

OK mange taK for svar... Det tror jeg jeg vil gøre så.. For sys ikke lige det er mig pt alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.