Har svært ved at være glad på andres vegne!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

Millah

vivs123 skriver:

Ja så blev endnu en fra min klasse af gravid...

Jeg oplevede at sidde ved siden af to gravide i dag, som ikke kunne snakke om andet.

Det er ikke fordi at jeg ikke er glad på deres vegne, men hvor er det bare svært at forholde sig til, når man selv har PCO og har prøvet i halvandet år.

Jeg blev faktisk ked af det og måtte lige ud for mig selv, så der ikke var nogen som skulle se det!

Det er virkelig hårdt til tider, og det er svært at være tålmodig og positiv omkring det!

Jeg håber snart at vores held må vende, for vi ønsker os virkelig familieforøgelse!!!

Har i andre også nogen gange svært ved at være glade på andres vegne?

Forstår dig helt ud, ahr det på samme måde, synes alle omkring mig bliver gravide eller får børn, vi er igang med projekt baby på 14 måned

Der er gravide maver, barnevogne og baby er ALT, det er ikke til go holde ud

Har seælv svært ved og glæde mig på andres vegne osse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

vivs123

Tusinde tak for alle jeres svar!

Det varmer at høre at det er andre der har de samme tanker og følelser!

Og tak for alle jeres krammer!!!

Jeg ønsker alle i andre der også er i gang med projekt baby held og lykke, håber snart det bliver vores tur!

Anmeld

2. februar 2011

Sille10

vivs123 skriver:

Ja så blev endnu en fra min klasse af gravid...

Jeg oplevede at sidde ved siden af to gravide i dag, som ikke kunne snakke om andet.

Det er ikke fordi at jeg ikke er glad på deres vegne, men hvor er det bare svært at forholde sig til, når man selv har PCO og har prøvet i halvandet år.

Jeg blev faktisk ked af det og måtte lige ud for mig selv, så der ikke var nogen som skulle se det!

Det er virkelig hårdt til tider, og det er svært at være tålmodig og positiv omkring det!

Jeg håber snart at vores held må vende, for vi ønsker os virkelig familieforøgelse!!!

Har i andre også nogen gange svært ved at være glade på andres vegne?

Det havde jeg i den grad!

Følte mig som et dårligt menneske, som ikke kunne finde ud af at glæde sig på andres vegne.

Du er absolut ikke den eneste i verden, og det er helt ok at blive ked af det.

En stor krammer til dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.