Scanning allerede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

ESV

Carina1977 skriver:

Jeg har lige modtaget et brev fra sygehuset og skal møde op til kontrol på torsdag. Grunden er at jeg har en stofskifte-sygdom, og det skal der holdes ekstra kontrol med her under graviditeten.

Der står jeg skal scannes, og på torsdag er jeg kun 9+5. Personligt ville jeg måske mene at det havde været mere fornuftigt, hvis de havde fået det til at passe ind med nakkefolds-scanningen. Nå, men jeg kan gå ud fra at jeg ligesom sidste gang igen vil få flere scanninger end andre.

Nu er jeg bare et nervevrag, for er så skide bange for at der ikke er noget hjerte der slår. Synes bare man hører så tit om det

Jeg er selvfølgelig spændt, men også rigtig meget nervøs.

Andre der er blevet scannet så tidligt og kan de godt scanne udvendigt på det her tidspunkt?

Ja jeg vil absolut mene de godt kan scanne nu.

jeg var på p-piller da jeg blev gravid og derfor var de nødt til at lave en termis scanning og der var jeg 7 plus noget vist og det var en udvendig scanning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Carina1977

nårh jamen kan du ikke bare tage den med op på sygehusets blodprøve sted så du er sikker på de får blodprøverne.

Jo det kunne jeg jo egentlig

Kommer alligevel også derop i god tid, fordi jeg kan få et lift af min mor inden hun skal på arbejde. Så jeg vil være der allerede omkring kl. 9.30 og det er først kl. 11 jeg skal være der.

Anmeld

1. februar 2011

Maja88

Carina1977 skriver:

Jo det kunne jeg jo egentlig

Kommer alligevel også derop i god tid, fordi jeg kan få et lift af min mor inden hun skal på arbejde. Så jeg vil være der allerede omkring kl. 9.30 og det er først kl. 11 jeg skal være der.

ja eller hvis du bor i herning så smut da lige ind i morgen.. så er du da sikret.

Anmeld

1. februar 2011

Carina1977

ESV skriver:

Ja jeg vil absolut mene de godt kan scanne nu.

jeg var på p-piller da jeg blev gravid og derfor var de nødt til at lave en termis scanning og der var jeg 7 plus noget vist og det var en udvendig scanning.

Ok så tror jeg bestemt godt at de også kan scanne mig udvendigt

Anmeld

1. februar 2011

Carina1977

Maja88 skriver:

ja eller hvis du bor i herning så smut da lige ind i morgen.. så er du da sikret.

Jeg bor i Ikast, så det er lidt besværligt for mig  Men det går nok....det er jo ikke værre end at de kan sende mig et brev med svaret

Anmeld

1. februar 2011

Maja88

Carina1977 skriver:

Jeg bor i Ikast, så det er lidt besværligt for mig  Men det går nok....det er jo ikke værre end at de kan sende mig et brev med svaret

det er ikkefor at du får svaret.. de skal bruge det til den læge som jeg tror du skal snakke med bagefter... han skal bruge det i forhold til scanning og medicin styring..

Anmeld

1. februar 2011

Carina1977

Maja88 skriver:

det er ikkefor at du får svaret.. de skal bruge det til den læge som jeg tror du skal snakke med bagefter... han skal bruge det i forhold til scanning og medicin styring..

Ok jamen jeg må høre dem ad, hvad vi gør....evt. kunne jeg jo ringe derop imorgen.

Anmeld

1. februar 2011

Leonora

Hvad er det for en stofskiftets sygdom du har?.....jeg har selv fået medicin for for lavt stofskiftets efter min sidste fødsel....mon også jeg skal tjekkes nu hvor jeg er gravid igen?

Anmeld

1. februar 2011

Carina1977

Leonora skriver:

Hvad er det for en stofskiftets sygdom du har?.....jeg har selv fået medicin for for lavt stofskiftets efter min sidste fødsel....mon også jeg skal tjekkes nu hvor jeg er gravid igen?

Det er for lavt stofskifte jeg har. det har jeg døjet med siden jeg var 14 år, så det er ikke noget nyt for mig

ja der skal holdes ekstra øje med dig under graviditeten. Min læge sendte en henvisning til sygehuset, efter jeg havde været til 1. lægeundersøgelse. Så det samme sker nok også for dig

Anmeld

2. februar 2011

Carina1977

Så har jeg haft ringet op på sygehuset, og det viser sig at det var en fejl at jeg skulle have taget blodprøver 5 dage før. De havde bare ikke fået det rettet. Jeg skulle bare have taget blodprøverne så hurtigt som muligt, og bliver det først imorgen, så er det fint

Så jeg får taget blodprøverne på sygehuset imorgen, da de ikke kan nå det hos min læge idag. men jeg kommer jo også op på sygehuset allerede 1½ time før jeg skal være der, og så kan jeg håbe på at de kan nå at analysere dem inden kl. 11, hvor jeg skal møde op til kontrol.

Godt jeg fik styr på det, for jeg syntes det var noget rod det hele.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.