Scanning allerede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

848 visninger
19 svar
0 synes godt om
1. februar 2011

Carina1977

Jeg har lige modtaget et brev fra sygehuset og skal møde op til kontrol på torsdag. Grunden er at jeg har en stofskifte-sygdom, og det skal der holdes ekstra kontrol med her under graviditeten.

Der står jeg skal scannes, og på torsdag er jeg kun 9+5. Personligt ville jeg måske mene at det havde været mere fornuftigt, hvis de havde fået det til at passe ind med nakkefolds-scanningen. Nå, men jeg kan gå ud fra at jeg ligesom sidste gang igen vil få flere scanninger end andre.

Nu er jeg bare et nervevrag, for er så skide bange for at der ikke er noget hjerte der slår. Synes bare man hører så tit om det

Jeg er selvfølgelig spændt, men også rigtig meget nervøs.

Andre der er blevet scannet så tidligt og kan de godt scanne udvendigt på det her tidspunkt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Nynne88

Synes du skal nyde at få lov tl at se det lille spir før nakkefold. Jeg synes selv det har været fantastisk . ¨Hvis du skulle være så uheldig at der ikke er noget hjerteblik så er det jo bedre at I finder ud af det nu end til nakkefold. Er sikker på det hele er fint - glæd dig til at se den lille blop. Ved ikke om de scanner udenpå. Jeg er kun blevet scannet indvendigt indtil videre..

Anmeld

1. februar 2011

Maja88

jeg blev scannet på samme tid i herning og for samme grund, blev scannet fint uden på med en tom blære.

du skal sikkert også ind og snakke med medicin lægen bagefter,.. det skulle jeg ihvertfald.

Anmeld

1. februar 2011

Carina1977

Maja88 skriver:

jeg blev scannet på samme tid i herning og for samme grund, blev scannet fint uden på med en tom blære.

du skal sikkert også ind og snakke med medicin lægen bagefter,.. det skulle jeg ihvertfald.

Det er også i Herning jeg skal

I brevet stod der at jeg skulle have taget blodprøver, og disse skulle tages 5 dage inden jeg skulle derop. Det er jo lidt svært, når jeg først har modtaget brevet idag

Jeg må jo få dem taget imorgen hos min egen læge, men så er det jo kun 1 dag før, og så har de jo ikke svaret, når jeg skal til kontrol på torsdag. men jeg må jo forklare dem, at jeg jo sådan set ikke kunne gøre det tidligere.

Jeg håber også at de kan scanne mig udvendigt....synes det er det rareste

Anmeld

1. februar 2011

Maja88

Carina1977 skriver:

Det er også i Herning jeg skal

I brevet stod der at jeg skulle have taget blodprøver, og disse skulle tages 5 dage inden jeg skulle derop. Det er jo lidt svært, når jeg først har modtaget brevet idag

Jeg må jo få dem taget imorgen hos min egen læge, men så er det jo kun 1 dag før, og så har de jo ikke svaret, når jeg skal til kontrol på torsdag. men jeg må jo forklare dem, at jeg jo sådan set ikke kunne gøre det tidligere.

Jeg håber også at de kan scanne mig udvendigt....synes det er det rareste

jeg skulle have taget de blodprøver på sygehuset og så kan de jo få dem med det samme...

altså det gik HELT fint med at scanne mig og det viste sig faktisk jeg ikke var en uge længere bagud end de troede.. men det har vel også noget med moderkagens placering at gøre.

Anmeld

1. februar 2011

Carina1977

Nynne88 skriver:

Synes du skal nyde at få lov tl at se det lille spir før nakkefold. Jeg synes selv det har været fantastisk . ¨Hvis du skulle være så uheldig at der ikke er noget hjerteblik så er det jo bedre at I finder ud af det nu end til nakkefold. Er sikker på det hele er fint - glæd dig til at se den lille blop. Ved ikke om de scanner udenpå. Jeg er kun blevet scannet indvendigt indtil videre..

Jamen der er sikkert også hjerteblink....det er bare mig der bliver nervøs, når jeg læser om nogen herinde, hvor der ikke var noget hjerte der slog. Det gik jo godt da jeg ventede min søn, så hvorfor skulle det ikke også godt gå den her gang.

tror jeg skal lade være med at tænke for meget over det

Anmeld

1. februar 2011

Carina1977

Maja88 skriver:

jeg skulle have taget de blodprøver på sygehuset og så kan de jo få dem med det samme...

altså det gik HELT fint med at scanne mig og det viste sig faktisk jeg ikke var en uge længere bagud end de troede.. men det har vel også noget med moderkagens placering at gøre.

Det er heller ikke sikkert jeg når at få taget de blodprøver imorgen. Det kommer jo an på om de har tid oppe ved min læge. Ellers må jeg få dem taget på torsdag. Hvis jeg ikke kan få svar på dem med det samme, så må de jo sende mig et brev

Jeg ved at da jeg ventede Mark, der lå moderkagen foran. Men jeg ved ikke om det har noget at sige.

Anmeld

1. februar 2011

Maja88

Carina1977 skriver:

Det er heller ikke sikkert jeg når at få taget de blodprøver imorgen. Det kommer jo an på om de har tid oppe ved min læge. Ellers må jeg få dem taget på torsdag. Hvis jeg ikke kan få svar på dem med det samme, så må de jo sende mig et brev

Jeg ved at da jeg ventede Mark, der lå moderkagen foran. Men jeg ved ikke om det har noget at sige.

jamen er du sikker på de ikke skal tages oppe på sygehuset.. der får jeg taget blodprøver hver 4 uge..

Anmeld

1. februar 2011

Carina1977

Maja88 skriver:

jamen er du sikker på de ikke skal tages oppe på sygehuset.. der får jeg taget blodprøver hver 4 uge..

jeg er ret sikker, for de havde sendt sådan en blodprøve-seddel med

Anmeld

1. februar 2011

Maja88

Carina1977 skriver:

jeg er ret sikker, for de havde sendt sådan en blodprøve-seddel med

nårh jamen kan du ikke bare tage den med op på sygehusets blodprøve sted så du er sikker på de får blodprøverne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.