Amme-toppe, bluser mv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

2babygirls

Mormilla skriver:

Jeg har en E skål så jeg vil helst ha bøjler i, så jeg er sikker på at de bliver der oppe  hi hi

Ja, jeg har en D, så bruger bøjle om dagen, men altså til natten... der er de der fra Babysam sååå behagelige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Mormilla

Tina&Martin skriver:

Ja, jeg har en D, så bruger bøjle om dagen, men altså til natten... der er de der fra Babysam sååå behagelige

Jeg havde en sports BH sidste gang det var et hit Har hørt at dem fra Libero skulle være gode og så er de os billige ( ca.90kr. ) 

Anmeld

4. februar 2011

2babygirls

Mormilla skriver:

Jeg havde en sports BH sidste gang det var et hit Har hørt at dem fra Libero skulle være gode og så er de os billige ( ca.90kr. ) 

AJ, det var billigt

Men ja, det er nu smartest at den lige kan åbne... Min sports BH er dælme stram haha, det er besværligt nok at få et indlæg derind

Anmeld

4. februar 2011

Mormilla

Tina&Martin skriver:

AJ, det var billigt

Men ja, det er nu smartest at den lige kan åbne... Min sports BH er dælme stram haha, det er besværligt nok at få et indlæg derind

De skulle vist bare minde om dem de er vist lidt løsere. Men ja de er billige

Anmeld

4. februar 2011

Lolli

Mormilla skriver:

Jeg har en E skål så jeg vil helst ha bøjler i, så jeg er sikker på at de bliver der oppe  hi hi

Hæhæ.. Altså, mine plejer at hænge noget (har D-skål), men her hvor jeg ammer falder de bestemt ingen steder!

Anmeld

4. februar 2011

Mormilla

Lolli skriver:

Hæhæ.. Altså, mine plejer at hænge noget (har D-skål), men her hvor jeg ammer falder de bestemt ingen steder!

Ja okay det havde jeg helt glemt at de bliver mere faste

Anmeld

4. februar 2011

Lolli

Mormilla skriver:

Ja okay det havde jeg helt glemt at de bliver mere faste

Det må man sige de gør. Men jeg har både med og uden bøjle - købt i hogm. 90-120 kr koster de vist.

Anmeld

4. februar 2011

Mormilla

Lolli skriver:

Det må man sige de gør. Men jeg har både med og uden bøjle - købt i hogm. 90-120 kr koster de vist.

Hvad synes du om dem??? Fordi sidste gang brugt jeg dyre domme på amme bh`er men de gik alle i stykker i bøjlen pga at de var så tunge

Anmeld

4. februar 2011

Lolli

Mormilla skriver:

Hvad synes du om dem??? Fordi sidste gang brugt jeg dyre domme på amme bh`er men de gik alle i stykker i bøjlen pga at de var så tunge

Jamen de er super gode. Det er mit andet barn nu og bruger også dem jeg købte ved den første. De er stadig rigtig pæne og holder upåklageligt (og de bliver virkelig sat på prøve når det er 3-4 timer siden hun sidst har spist ).

Anmeld

5. februar 2011

Mormilla

Lolli skriver:

Jamen de er super gode. Det er mit andet barn nu og bruger også dem jeg købte ved den første. De er stadig rigtig pæne og holder upåklageligt (og de bliver virkelig sat på prøve når det er 3-4 timer siden hun sidst har spist ).

Hi hi ja det kunne jeg forstille mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.