Amme-toppe, bluser mv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

779 visninger
19 svar
0 synes godt om
1. februar 2011

birthee

Hvor har I købt jeres henne??? Gerne med link

Mvh birthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

AnneBJ

birthee skriver:

Hvor har I købt jeres henne??? Gerne med link

Mvh birthe

Jeg har ikke købt endnu - eller jo, en ammeBH som allerede er for lille - men Bilka og H&M skal for mit vedkommende afprøves, før jeg går til de dyre mærker!

Anmeld

4. februar 2011

Maja88

har købt i H&M men har ikke hittet ud af systemet endnu nogen som kan hjælpe

Anmeld

4. februar 2011

AnneBJ

Maja88 skriver:

har købt i H&M men har ikke hittet ud af systemet endnu nogen som kan hjælpe

Hvad er problemet? hvordan du skal åbne dem eller?

Anmeld

4. februar 2011

Maja88

AnneBJ skriver:

Hvad er problemet? hvordan du skal åbne dem eller?

altså selve de der amme t shirts- de krydser foran og så er der et ekstra stykke inden i... hvordan fungerer det

Anmeld

4. februar 2011

AnneBJ

Maja88 skriver:

altså selve de der amme t shirts- de krydser foran og så er der et ekstra stykke inden i... hvordan fungerer det

Jamen jeg tror nok, at stykket foran dit bryst - det yderste stykke stof - det trækker du til siden, og det inderste stykke stof trækker du op mod din hage og får på den måde hul til babsen uden at smide alt tøjet... 

Men lige netop dem der kender jeg ikke, ellers må du have en på og prøve dig frem

Anmeld

4. februar 2011

Maja88

AnneBJ skriver:

Jamen jeg tror nok, at stykket foran dit bryst - det yderste stykke stof - det trækker du til siden, og det inderste stykke stof trækker du op mod din hage og får på den måde hul til babsen uden at smide alt tøjet... 

Men lige netop dem der kender jeg ikke, ellers må du have en på og prøve dig frem

jamen de lyder meget logisk.. og samtidig må jeg prøve frem

Anmeld

4. februar 2011

Mormilla

Jeg har planer om at købe det i hogm og så nogen amme bh`er fra libero til at sove i ( gider ikke ha en våd seng ).

Anmeld

4. februar 2011

2babygirls

Mormilla skriver:

Jeg har planer om at købe det i hogm og så nogen amme bh`er fra libero til at sove i ( gider ikke ha en våd seng ).

Købte nogle i Babysam uden bøjle, LÆKRE.... og de var ikke såååå dyre... Der kører nogle gange reklame med dem herinde, i øverste banner

Anmeld

4. februar 2011

Mormilla

Tina&Martin skriver:

Købte nogle i Babysam uden bøjle, LÆKRE.... og de var ikke såååå dyre... Der kører nogle gange reklame med dem herinde, i øverste banner

Jeg har en E skål så jeg vil helst ha bøjler i, så jeg er sikker på at de bliver der oppe  hi hi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.