Sort hul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

anna-jonas

Anonym skriver:

Tak søde.. 

Ja du fik så lige tårerne op i mine øjne for du har så evigt ret, problemet er bare at jeg ikke ved hvorfor jeg har det sådan og jeg ikke ved hvad jeg skal gøre ved det. har brug for at vise at jeg er pisse god til et eller andet men føler bare ikke jeg kan komme til det og ved heller ikke hvorfor jeg har det behov.. i øjeblikket har jeg bare lyst til at tude. og gider ikke have det sådan

Søde ven..........................du har en depression. Den er ikke længere.........................smut en tur til lægen, og få taget en depressionstest, og se om ikke den bonger ud med en høj score.

Da jeg i sin tid blev syg, havde jeg det som dig i starten. Følte mig så tom, og fik dårlig samvittighed over at jeg ikke var glad, selvom jeg havde ALT. Kulisserne var sat til et lykkeligt liv, men det var ikke lykke jeg følte.

Knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Karo

Pyha sikke noget

Jeg tror som Mette skriver at det er en god ide at tage til lægen og høre hvad han siger. For hvis du går rundt med en depression så skal du selvfølgelig have den rigtige bahandling. Men der er sket meget i jeres liv og det kan da helt sikkert godt ryste selv de bedste ud af kurs.

Når nu vi er kommet på plads i det nye hus, så invitere jeg Pernille og dig hjem til os. Så skal jeg nok sørge for frokost og så skal i 2 dejlige damer bare ligge fødderne op og slappe lidt af. Så sørger jeg for resten

Anmeld

1. februar 2011

Skouboe

Karo skriver:

Pyha sikke noget

Jeg tror som Mette skriver at det er en god ide at tage til lægen og høre hvad han siger. For hvis du går rundt med en depression så skal du selvfølgelig have den rigtige bahandling. Men der er sket meget i jeres liv og det kan da helt sikkert godt ryste selv de bedste ud af kurs.

Når nu vi er kommet på plads i det nye hus, så invitere jeg Pernille og dig hjem til os. Så skal jeg nok sørge for frokost og så skal i 2 dejlige damer bare ligge fødderne op og slappe lidt af. Så sørger jeg for resten

Hvor er du sød jeg kommer ihvertfald gerne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.