Anonym skriver:
Tak søde..
Ja du fik så lige tårerne op i mine øjne for du har så evigt ret, problemet er bare at jeg ikke ved hvorfor jeg har det sådan og jeg ikke ved hvad jeg skal gøre ved det. har brug for at vise at jeg er pisse god til et eller andet men føler bare ikke jeg kan komme til det og ved heller ikke hvorfor jeg har det behov.. i øjeblikket har jeg bare lyst til at tude. og gider ikke have det sådan
jeg kan så trøste dig med at du er ret normal....
alle har da behov for at kunne være gode til noget! OG DET ER DU JO OGSÅ!!!
er du klar over hvor meget jeg beundrer din styrke? først fik i tvillinger, så stod i med et hus der var pil råddent og lykken brast! nu er i også forældre til en skøn lille dreng og huset er færdigt!
og du har kæmpet hele vejen, samtidig med at du passer børnene, forholdet og indleder et vægt tab!!!! samt nu en ny karriere!!! er du klar over hvor meget overskud og selvdisciplin det kræver??????????
jeg ville ønske at jeg kunne være bare halvt så aktiv!
du er pisse hamrende SEJ!
og en rigtig rigtig god mor!!!!
hvis du bliver ved med at have det skidt, så kan du ringe til lægen og få nogle samtaler... det skader aldrig at komme lidt til bunds i det der tankemønster!!!
jeg lider selv rigtig meget under det, konstant dårlig samvittighed fordi jeg aldrig slår til.... (oppe i mit hovede)... jeg har været ved psykolog for at bryde nogle af mine tankemønstre og det har hjulpet....
Anmeld