Røgfrie boligblokke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

Maja88

Det kan jeg faktisk ikke se det er rimeligt. Hvorfor skal rygere diskrimineres bare fordi de ryger. 

Så kan de lige så godt forbyde alkohol i samme åndedrag, for det er jo lige så skadeligt. 

nu var det jo ikke skadeligheden diskussionen gik på, men hvis vi endelig lige skal tage den, så ville det jo ikke sive ind i min lejlighed hvis du sad og drak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

CamillaValby

BBK skriver:

Altså personligt synes jeg det er fuldstændig dybt go'nat. Netop pga privatlivetsfred.

Synes det er helt fair at der er offentlige steder man ikke må ryge, men INGEN skal bestemme hvad der sker inde for mine fire vægge.

Anmeld

1. februar 2011

L.J.L

Synes det er helt hen i vejret. Hvad bliver det næste så ikke?! Hvorfor skal andre mennesker bestemme over hvad jeg gør i mit eget hjem! Synes det er for åndsvagt. Jeg er godt nok ikke ryger, men synes godt nok man strammer den en tand for meget efterhånden.

Hvordan skulle de egentlig kunne undgå at der blev røget i lejligheden, kommer der så sådan en inspektor gadget forbi en gang ugentligt og lugter til alle tingene ?!

Anmeld

1. februar 2011

Lullaby

Jeg ved ikke. Jo i de tilfælde hvor man feks deler udsugning osv med andre så ens lejlighed bliver påvirket så jo men ellers nej.

Anmeld

1. februar 2011

wamse

Jeg synes så, at det er vildt grænseoverskridende, og at det krænker vores rettigheder i et så frit land som Danmark. Jeg ryger ikke mere, men synes alligevel at dette krænker mine ideer om et rummeligt samfund.

Hvis lejere oplever røg-géner fra andre lejligheder, så bør det være udlejernes ansvar, at disse géner ikke kan opstå, som fx et mere effektivt udsugningssystem

Anmeld

1. februar 2011

Laulund87

Jeg synes det er en fantastisk idé!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.