http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-36998667:rygeforbud-rykker-ind-i-privaten.html
Hvad mener I om det?
Jeg er lidt splittet. Egentlig synres jeg at folk skal kunne vælge om de vil ryge i eget hjem eller ej men omvendt så bliver der flere og flere ikke-rygere i Danmark så et eller andet sted synes jeg faktisk at det er fint nok.
Jeg ville faktisk elske at her var røgfrit hvor jeg bor! Mit badeværelse STINKER af røg, hvis jeg ikke har stoppet udsugningen til. Alle i bebyggelsen deler udsugning og blandt andet min underbo ryger helt vildt meget. Jeg har stoppet den til og tager chancen og håber at der ikke opstår svamp. Det er simpelthen for ulækkert at der stinker og flyver røgpartiker rundt på mit badeværelse 
Min opgang stinker også virkelig fælt!
Jeg er som sagt meget splittet, dels skal min underbo som har boet her i 30 år, have lov til at nyde sine smøger men omvendt er det ikke ok at det er på bekostning af mig og andre beboer 
Hvis jeg kunne vælge fra start, ville jeg vælge en røgfrit bebyggelse 
Hold venligst debatten i en sober tone, dette indlæg er IKKE lavet for at hakke på rygere, der har der vist været nok af herinde på det sidste 
Anmeld