dobbelttest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

Nynne88

Tak for svarene Det ser ud til at jeg bare må få den taget nu her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

NinaE

Altså jeg skal op og give en urinprøve og en blodprøve når jeg er 7+6. Lægesamtale når jeg er 8+4 og jeg har ikke fået tid til nakkefold endnu. Så vil da ikke håbe, at der kun må gå 4 dage efter blod- og urinprøven til nakkefoldsscanningen... regner med min læge har styr på det 

Anmeld

1. februar 2011

M.O.A.R.

NinaE skriver:

Altså jeg skal op og give en urinprøve og en blodprøve når jeg er 7+6. Lægesamtale når jeg er 8+4 og jeg har ikke fået tid til nakkefold endnu. Så vil da ikke håbe, at der kun må gå 4 dage efter blod- og urinprøven til nakkefoldsscanningen... regner med min læge har styr på det 

Nakkefoldscanning er først mellem uge 11 og slutningen af uge 13

Anmeld

1. februar 2011

NinaE

Ja, det kom jeg også lige til at tænke på. Det var bare "Rockertand" der skrev, at testen senest skulle tages 4-5 dage før NF... det forstår jeg ikke helt. 

Anmeld

1. februar 2011

AD

Man har lavet undersøgelser på hvornår det er bedst at tage doubletesten og det er mellem 8+0 og 10+0 men den kan tages helt op til 13+6 (derefter kan man tage en tripletest men den er ikke så god som den anden). Må ikke være taget før 8+0 - så skal der tages en ny

Den skal ikke nødvendigvis tages senest 4-5 dage før nakkefoldsundersøgelsen men så er man sikker på at sygehuset har resultatet.

Mvh Dina

Anmeld

1. februar 2011

birthee

Men når din læge har oprettet vandrejournal, går der jo besked til sygehuset omkring at du er gravid... Jeg fik automatisk brev fra sygehuset, med at jeg skulle ned og have lavet de blodprøver der skulle bruges i forbindelse med double-testen... den blodprøve jeg fik lavet hos lægen, tror jeg de bruger til at bestemme blodtype osv...

Mvh Birthe

Anmeld

1. februar 2011

NinaE

Ahh okay så forstår jeg bedre.

Puha... er ikke meget for alle de blodprøver, men man må vel vænne sig til det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.