dobbelttest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.419 visninger
16 svar
0 synes godt om
1. februar 2011

Nynne88

Hej Piger

Er der nogen som ved, hvornår det er bedst at få taget blodprøve til dobbelttest? De fleste steder på nettet står der melle uge 8-13 men synes jeg har hørt at der en uge, hvor det er allerbedst?

God dag til jer alle og hilsen fra Nynne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Lambi

Nynne88 skriver:

Hej Piger

Er der nogen som ved, hvornår det er bedst at få taget blodprøve til dobbelttest? De fleste steder på nettet står der melle uge 8-13 men synes jeg har hørt at der en uge, hvor det er allerbedst?

God dag til jer alle og hilsen fra Nynne

undskyld mit måske dumme spørgsmål... men hvad er en dobbelttest?

Anmeld

1. februar 2011

Nynne88

Inden man skal til nakkefold så skal man have taget en blodprøve som de sammenholder scanningen med for at kunne vurdere resultatet mere præcist - tror jeg. Hvor skal du scannes henne?

Anmeld

1. februar 2011

Lambi

Nynne88 skriver:

Inden man skal til nakkefold så skal man have taget en blodprøve som de sammenholder scanningen med for at kunne vurdere resultatet mere præcist - tror jeg. Hvor skal du scannes henne?

Nåå ja den der jeg fik taget min test da jeg var 8+2...er idag 10+0 og skal til NF d. 22 I på Randers sygehus har du fået tid til nf?

Anmeld

1. februar 2011

Nynne88

Jeg skal også have taget blodprøve hos min læge om en uge, men lægen sagde at det IKKE var dobbelttesten for den skulle jeg selv sørge for at få taget. Men det kan jeg sikkert få gjort nu her så. Jeg er 9+3 i dag og skal til nakkefold d. 24.feb.

Anmeld

1. februar 2011

Muffinmus

er der ikke noget med at de kloge hoveder har fundet ud af det var bedst mellem 9-10??

Anmeld

1. februar 2011

Rockertand

Doubletesten skal tages senest 4-5 dage før NF, dog minimum 8 fulde uger henne.

Anmeld

1. februar 2011

Angel

Det må være double-testen du tænker på, min læge sagde det var bedst i uge 10

Anmeld

1. februar 2011

Mka

På Herlev hospital får man taget blodprøverne lige før NF, Og på Hvidovre tager de dem dagen før. Da jeg bestilte tid fik jeg tid til begge ting med det samme. ( det høre sammen)

Anmeld

1. februar 2011

håber snart det er os

bedst uge 8

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.