Maria-s skriver:
Uhh ja jeg tror godt nok ikke jeg kan vente med min tattoo til jeg er færdig med at få børn
MEn altså ryggen er jo så heller ikke lige det sted man tager mest på eller får så mange strækmærker på. Det var mere noget jeg ville tænke over hvis det var jeg skulle have en tattoo ved lysken/ om ved maven tror jeg.. 
Tjekkede lige ham Ahn der ud, rigtig fine ting der er i hans galleri
Han havde især meget af den stil som jeg godt kan lide; det der blomster/ lette look.
Jeg ved godt blomster er meget klassiske, men blomster betyder bare rigtig meget for mig, så det/ de skal helt sikkert være en del af min tattovering.
Det er også ret svært for mig
Men jeg tager bare ikke den risiko. For den der jo, da huden bliver strukket. Og selvom der ikke er strækmærker, så kan huden jo godt være ødelagt. Så jeg tør ikke. Men ja - maven er jo helt sikkert et risikofyldt område.
Jaa, han er nemlig hamrende dygtig! Jeg var så imponeret, jeg havde slet ikke forventet så meget af ham. Hvilke blomster ønsker du? 
- Blomster er ikke altid super personlige, men kombineret med andet kan de jo være det. Ligesom min rose på armen er!
Og så er det jo ikke så typisk det du skal have lavet, så der synes jeg ikke at blomster er for kedeligt.
Anmeld