Drømmer om ny (og stor) tatovering!!...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

Dinna88

Maria-s skriver:

Uhh ja jeg tror godt nok ikke jeg kan vente med min tattoo til jeg er færdig med at få børn MEn altså ryggen er jo så heller ikke lige det sted man tager mest på eller får så mange strækmærker på. Det var mere noget jeg ville tænke over hvis det var jeg skulle have en tattoo ved lysken/ om ved maven tror jeg..

Tjekkede lige ham Ahn der ud, rigtig fine ting der er i hans galleri  Han havde især meget af den stil som jeg godt kan lide; det der blomster/ lette look.

Jeg ved godt blomster er meget klassiske, men blomster betyder bare rigtig meget for mig, så det/ de skal helt sikkert være en del af min tattovering.

Det er også ret svært for mig Men jeg tager bare ikke den risiko. For den der jo, da huden bliver strukket. Og selvom der ikke er strækmærker, så kan huden jo godt være ødelagt. Så jeg tør ikke. Men ja - maven er jo helt sikkert et risikofyldt område.

Jaa, han er nemlig hamrende dygtig! Jeg var så imponeret, jeg havde slet ikke forventet så meget af ham. Hvilke blomster ønsker du?

- Blomster er ikke altid super personlige, men kombineret med andet kan de jo være det. Ligesom min rose på armen er! Og så er det jo ikke så typisk det du skal have lavet, så der synes jeg ikke at blomster er for kedeligt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

K.Rehder

Jeg havde en tribal øverst på ryggen som jeg fik lavet da jeg var 16 (ungdomsoprør)...>Syntes efterhånden den var ret tarvelig at se på, så jeg fik (i fødselsdagsgave af manden) lavet nogle blomster på den og omkring den og det er jeg enormt glad for

For hvert år vi er sammen, og for de store ting der sker i vores liv kommer der efterhånden flere og flere blomster på.

På det føreste billede er den næsten ny og på billede 2 er den nogle måneder gammel

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. februar 2011

Maria-s

Kloks Kone skriver:

Jeg havde en tribal øverst på ryggen som jeg fik lavet da jeg var 16 (ungdomsoprør)...>Syntes efterhånden den var ret tarvelig at se på, så jeg fik (i fødselsdagsgave af manden) lavet nogle blomster på den og omkring den og det er jeg enormt glad for

For hvert år vi er sammen, og for de store ting der sker i vores liv kommer der efterhånden flere og flere blomster på.

På det føreste billede er den næsten ny og på billede 2 er den nogle måneder gammel

Det er da en SUPER ide og løsning du har valgt! JEg er heller ikke så god til tribal tattoveringer, men det er jo en smagssag JEg synes dog din er blivet fin da det egentlig lige så godt kunne være blomsterranker der snor sig

Anmeld

1. februar 2011

Musen85

Maria-s skriver:

Jeg bor pt i Herning, men flytter snart til østjylland. Men ja har også hørt rigtig meget godt om Dickman, så han er indtil videre øverst på min liste Har du evt. en webpage addresse hvor man kan se noget af det arbejde som ham Kalle fra Viborg har lavet?

Jeg fik min første tattoo ved Dickman.. jeg syntes hvertfald han er super Men har mange i min vennekreds som bruger Calle i Viborg, og det er virkelig virkelig flot det han laver Og kan læse mig frem til at du har fået web adressen, så vil ikk smide den ind igen Held og lykke med projektet

Anmeld

2. februar 2011

K.Rehder

Maria-s skriver:

Det er da en SUPER ide og løsning du har valgt! JEg er heller ikke så god til tribal tattoveringer, men det er jo en smagssag JEg synes dog din er blivet fin da det egentlig lige så godt kunne være blomsterranker der snor sig

Nemmerlig...og jeg er bare meget taknemmelig for at jeg har så kreativ en kæreste hehe.....!

Nu er kunsten så bare at passe på, at man ikke ender med at ligne et helt drivhus (når man først er kommet i gang er det svært at stoppe igen)!

Anmeld

2. februar 2011

Maria-s

Kloks Kone skriver:

Nemmerlig...og jeg er bare meget taknemmelig for at jeg har så kreativ en kæreste hehe.....!

Nu er kunsten så bare at passe på, at man ikke ender med at ligne et helt drivhus (når man først er kommet i gang er det svært at stoppe igen)!

hehe ja det er jo så lige det! Man bliver let afhængig. Jeg har selv kun 1 enkelt tattovering, MEN jeg har ønsket mig flere lige siden jeg fik den første lavet! Jeg er vildt fasineret af tattoveringer. Jeg synes de er smukke og fortæller en masse historie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.