Nu har jeg i vel over snart 2 år gået og drømt om at få lavet en ny tatovering. Min drøm er at få en fra højre skulder (som skal være med til at dække en gammel tatoo) og så hele vejen ned over ryggen til min venstre balde. Så altså en KÆMPE tatovering. Luftig, ikke bastant men alligevel jo ret så stor. Fordi jeg tænker den så stor er jo så også grunden til at jeg ikke har fået den - endnu....
Men åhhhh når jeg sidder og ser de her tatoveringsprogrammer så rykker det da godt nok i hele kroppen!! Lige nu er jeg gravid (36. uge) så så er det jo ikke muligt, så skal jeg lige smide en masse kg og jeg skal jo nok også have sparet tæt på de 10.000 sammen til den, så ved da ikke om det nogensinde lykkes. Men altså.... 
Er der ikke nogen af jer der sidder med (store) tatoveringer der har lyst til at vise dem samt fortælle hvorfor i fik den/ dem og om i tror i vil elske den/ dem resten af livet? Og også sort kontra farver. Hvad tror I man bliver gladest for??
Og hvis der er nogen der kender en helt aldeles FANTASTISK tatovør (kunsterisk) så må I da også gerne sige til
For hvis de er gode passer det vel også fint med at der kan/ skal bookes tid et halvt til et helt år i forvejen?
Hilsen Maria der bare DRØMMER (endnu) om den flotteste tattovering, men som SÅ GERNE kunne tænke sig den 
Anmeld