Malene84

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

Nadia&Daniel

Zafir skriver:

Jeg sidder og venter på genudsendelsen

Også mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Sara_S

Malene84 skriver:

hehehe du har nok ret...!!! vi var begge skide nervøse  men shit værterne er sååå søde og så rolige.

YAY!  Jeg nåede genudsendelsen!

Hvor er Tristan og Villads dejlige, Malene!!! 

Og Villads havde lige nakket Tristans sut, hva'?

Man kunne slet ikke se I var nervøse, I klarede det SÅ flot!! 

Glæder mig til at se programmet i aften - hvis jeg kan få lov af min Tristan! 

Knus!

Anmeld

1. februar 2011

Zafir

Ihhh hvor var det godt Glæder mgi tilat se jer i tv i aften

Anmeld

1. februar 2011

Malene84

Sara_S skriver:

YAY!  Jeg nåede genudsendelsen!

Hvor er Tristan og Villads dejlige, Malene!!! 

Og Villads havde lige nakket Tristans sut, hva'?

Man kunne slet ikke se I var nervøse, I klarede det SÅ flot!! 

Glæder mig til at se programmet i aften - hvis jeg kan få lov af min Tristan! 

Knus!

hehehe.. tusind, tusind tak!!! ja det er manden der ikke har styr på det, den var ikke gået hvis jeg havde set det  Villads har jo sin egen BLÅ sut. ha ha ha

Anmeld

1. februar 2011

Malene84

Zafir skriver:

Ihhh hvor var det godt Glæder mgi tilat se jer i tv i aften

taaak søde!!!

Anmeld

1. februar 2011

Tanja84

Malene84 skriver:

HAHAHAHA PRÆCIS!!!! Faktisk er det et udtryk han har brugt siden han var lille

HA, HA...

Hvad er det jeg har læst mig frem, var der gevinst fra en af basserne under udsendelsen?

Anmeld

1. februar 2011

Malene84

Tanja84 skriver:

HA, HA...

Hvad er det jeg har læst mig frem, var der gevinst fra en af basserne under udsendelsen?

what? nej!!! Hvor står det? hahhaa

Anmeld

1. februar 2011

lauras*mor*

super godt klaret.. man kunne ikke se i var nervøse, og heller ikke at det var relativt tidligt.. Så flot er jeg betsemt ikke kvart over 8 om morgenen i hvertfald.. hehe..

Synes det var SÅ fedt du lige sagde at du slet ikke så sådan ud (som kronprinsessen), da du tog fra sygehuset.. Du fik lgie sådan en fed bemærkning frem om at det er fuldstændig unaturligt at se så godt ud efter en tvillingefødsel.. SEJT!

Jeg skal i hvert fald se programmet i aften..

igen: godt klaret!!! og hvor er det bare nogle rigtig flotte og dejlige og søde børn i har jer..

Anmeld

1. februar 2011

Malene84

lauras*mor* skriver:

super godt klaret.. man kunne ikke se i var nervøse, og heller ikke at det var relativt tidligt.. Så flot er jeg betsemt ikke kvart over 8 om morgenen i hvertfald.. hehe..

Synes det var SÅ fedt du lige sagde at du slet ikke så sådan ud (som kronprinsessen), da du tog fra sygehuset.. Du fik lgie sådan en fed bemærkning frem om at det er fuldstændig unaturligt at se så godt ud efter en tvillingefødsel.. SEJT!

Jeg skal i hvert fald se programmet i aften..

igen: godt klaret!!! og hvor er det bare nogle rigtig flotte og dejlige og søde børn i har jer..

hehehe mange tak... vi havde også håbet på at komme ind på Frederik (han var jo til håndbold i malmø, FEM DAGE efter Marys fødsel)  men det nåede vi ikke  hehehe kunne have været sjovt.

Anmeld

1. februar 2011

Becks

Hvor er I søde sammen Malene, sådan som I sidder og puffer til hinanden hele tiden, PURE LOVE  Smukke forældre og lækre børn, glæder mig til og se jer i programmet, det må dog blive over nettet, da jeg først er hjemme lidt i tolv fra job..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.