Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maria. skriver: I var så søøøøøøøøøde smukke! Dejlige rolige unger! Glæder mig til at se jer igen i aften
I var så søøøøøøøøøde smukke! Dejlige rolige unger! Glæder mig til at se jer igen i aften
Jaaa... de er generelt rolige, så vi håbede meget at de også ville være det i dag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mathilde & Frederikkesmor skriver: Hvor var I bare gode begge to! Du virker præcis lige sød, rolig og overskudsagtig som jeg havde indtrykket af! Kæft Tristan og Villads er også bare for nuttede.....
Hvor var I bare gode begge to!
Du virker præcis lige sød, rolig og overskudsagtig som jeg havde indtrykket af!
Kæft Tristan og Villads er også bare for nuttede.....
Hvor er du bare sød... det er jeg RIGTIG, RIGTIG glad for at høre. Jeg prøvede, på trods af mega meget nervøsitet, at være mig selv (så det er skønt at høre)
Tanja84 skriver: Som jeg allerede har nævnt, så kan jeg jo kun give de andre ret I var skide gode, også så du (som jeg jo altid synes) SKIDE GODT ud Både Tristan og Villads klarede det også bare så fint, og som jeg nævnte på FB, så ELSKER jeg altså bare Villads pindsvinehår Gad vide om det mon nogen sinde begynder at ligge sig ned???? Glæder mig meget til at se meget mere til jer i aften
Som jeg allerede har nævnt, så kan jeg jo kun give de andre ret
I var skide gode, også så du (som jeg jo altid synes) SKIDE GODT ud
Både Tristan og Villads klarede det også bare så fint, og som jeg nævnte på FB, så ELSKER jeg altså bare Villads pindsvinehår Gad vide om det mon nogen sinde begynder at ligge sig ned????
Glæder mig meget til at se meget mere til jer i aften
taaaak honey hahaha... og jeg grinede også helt vildt bagefter mht jannicks kop øl? WTF!!!
Malene84 skriver: Mange, mange tak... sådan ser jeg ud når jeg er nervøs. haha. Ryster stadig på hænderne, og min tunge er kradset af
Mange, mange tak... sådan ser jeg ud når jeg er nervøs. haha. Ryster stadig på hænderne, og min tunge er kradset af
I var SÅ søde.
Så sad i to forældre og puffede til hinanden og fnes. SKØNT!
Og de drenge - for pokker Malene! Tænk, man kan lave mirakler på samlebånd!
jannebjerre skriver: Århhhh hvor var i gode
Århhhh hvor var i gode
taaak søde jeg er ikke "landet" endnu
SÅDAN hvor klarede i det bare super flot!!!
Glæder mig til at se mere til jer alle i aften
Du ser jo brænd godt ud - håber det bliver mig når damerne er kommet til
Rigtig god dag til jer - nu vil vi ind og se til damerne
Malene84 skriver: taaaak honey hahaha... og jeg grinede også helt vildt bagefter mht jannicks kop øl? WTF!!!
Ha, ha... synes simpelthen det var SÅ SKÆGT
Det "værste" var, at værterne holdt fast i det, og sagde selv en KOP øl op til flere gange
Hahaha, ja den med "kop øl" var da også den eneste sjove kommentar der lige kom... Men han var sikkert lidt nervøs, også var det lige det første ord han fik i hovedet
Zafir skriver: Altså det bliver jo genudsendt fra nu af og indtil kl. 11... Jeg så den sidste halve time, og der kom det ikke. Så det kommer vel her fra nu af og inden kl. 1030
Altså det bliver jo genudsendt fra nu af og indtil kl. 11... Jeg så den sidste halve time, og der kom det ikke. Så det kommer vel her fra nu af og inden kl. 1030
Det har ikke været der endnu i genudsendelsen vel? For så vil jeg optage det og så se det når vi lige har været ude lidt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128