Ny på siden og igang IVF.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

Brams

peppimusen skriver:

Hejsa.

Vil lige sige hej og præsentere mig selv.

Er igang med min 2 IVF og skal have taget ÆU på mandag/tirsdag og er forhåbentlig ruger på onsdag/torsdag.

Er meget nervøs denne gang, da jeg ved min sidste IVF fik det meget dårligt efter min ÆU, havde virkelig meget kvalme og svimmelhed og var overstimulerert. Heldigvis er jeg sat meget ned i dosis får kun 150 IE denne gang, hvor jeg sidst fik 250 IE (Gonal-F). Denne gang er det den korte protokol, så jeg håber det bliver bedre denne gang.

Er der nogen af jer herinde der har erfaring med ÆU, uden nogen form for smertestillende andet end den lokale bedøvelse i skeden??

Mvh peppimusen

Velkommen til og held og lykke med IVF,  for at den er der denne gang.

Jeg fik også morfin udover bedøvelsen i skeden, så jeg har desværre ikke erfaringer at trække på i den forbindelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Chiggi

peppimusen skriver:

Godmorgen.

Tak for svar. Må jeg spørge, gjorde det meget ondt at få lagt lokal bedøvelsen, når nu du ikke have fået andet?

Håber sådan jeg kan glide uden om morfinen, da det tilsyneladende er den der giver kvalme og svimmelhed...

Mvh peppimusen

Jeg kan forstå, at det allerede er overstået nu, men jeg svarer dig lige alligevel.

Jeg kunne overhovedet ikke mærke lokalbedøvelsen i skeden. Akupunkturnålene virkede bedøvende, så jeg ikke kunne mærke det.

Jeg skal have taget æg ud igen på onsdag den 9. februar, og i dag tog sygeplejersken lige den beslutning for mig, at jeg ikke skal have akupunktur igen, men bedøvelse. Jeg går ud fra, at det så er morfin? Det kan jeg mærke, at jeg er lettet over, da jeg havde ret ondt under ægudtagningen og min puls fald drastisk.

Det bliver spændende for jer at høre, hvor mange æg der er til at lægge tilbage/til fryseren. Held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.