Ny på siden og igang IVF.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.227 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. februar 2011

peppimusen

Hejsa.

Vil lige sige hej og præsentere mig selv.

Er igang med min 2 IVF og skal have taget ÆU på mandag/tirsdag og er forhåbentlig ruger på onsdag/torsdag.

Er meget nervøs denne gang, da jeg ved min sidste IVF fik det meget dårligt efter min ÆU, havde virkelig meget kvalme og svimmelhed og var overstimulerert. Heldigvis er jeg sat meget ned i dosis får kun 150 IE denne gang, hvor jeg sidst fik 250 IE (Gonal-F). Denne gang er det den korte protokol, så jeg håber det bliver bedre denne gang.

Er der nogen af jer herinde der har erfaring med ÆU, uden nogen form for smertestillende andet end den lokale bedøvelse i skeden??

Mvh peppimusen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Chiggi

Jeg er også forholdsvis ny herinde og er netop nu igang med 2. IVF. Ved første forsøg, fik jeg kun smertestillende sprøjte i skeden og arkupunktur. Jeg blev dog ret svedt af det (det gjorde ondt og jeg blev dårlig), og måtte have en smule morfin udover det.

Anmeld

2. februar 2011

peppimusen

Godmorgen.

Tak for svar. Må jeg spørge, gjorde det meget ondt at få lagt lokal bedøvelsen, når nu du ikke have fået andet?

Håber sådan jeg kan glide uden om morfinen, da det tilsyneladende er den der giver kvalme og svimmelhed...

Mvh peppimusen

Anmeld

2. februar 2011

Tropez

peppimusen skriver:

Hejsa.

Er igang med min 2 IVF og skal have taget ÆU på mandag/tirsdag og er forhåbentlig ruger på onsdag/torsdag.

Er meget nervøs denne gang, da jeg ved min sidste IVF fik det meget dårligt efter min ÆU, havde virkelig meget kvalme og svimmelhed og var overstimulerert. Heldigvis er jeg sat meget ned i dosis får kun 150 IE denne gang, hvor jeg sidst fik 250 IE (Gonal-F). Denne gang er det den korte protokol, så jeg håber det bliver bedre denne gang.

Er der nogen af jer herinde der har erfaring med ÆU, uden nogen form for smertestillende andet end den lokale bedøvelse i skeden??

Mvh peppimusen

ed at det måske er forsent at svare, men ville da lige fortælle at første gang jeg skulle ha taget æg ud, virkede den til morfinen ikke, så jeg klarede det på 2 panodiler og lokalbedøvelse, uden problemer, det var faktisk rart ikke at være så omtåget af det der morfin og jeg blev kaldt et skoleeksempel på hvordan det skulle gøres, her anden gang fik jeg dog morfinen, de tvang mig nærmest, for de ville inder ingen omstændigheder gentage det, jeg blev bare rundtosset, og ellers var det, det samme som sidst intet at mærke, go vind til dig 

Anmeld

2. februar 2011

peppimusen

Hejsa.

Det er først på mandag/tirsdag i næste uge, så dit svar er slet ikke for sent. Jeg tror også jeg vil insistere på at jeg bare får nogle panodiler og den lokalbedøvelse i skeden.

Må jeg spørger var det meget smertefuldt at få lagt den i skeden når nu du ikke havde anden form for smertestillende??

Mvh p

Anmeld

2. februar 2011

ønskebørn74

peppimusen skriver:

Hejsa.

Det er først på mandag/tirsdag i næste uge, så dit svar er slet ikke for sent. Jeg tror også jeg vil insistere på at jeg bare får nogle panodiler og den lokalbedøvelse i skeden.

Må jeg spørger var det meget smertefuldt at få lagt den i skeden når nu du ikke havde anden form for smertestillende??

Mvh p

For mig var lokalbedøvelsen i skeden ikke slem... det var mindre end at få taget en blodprøve... Så tag det roligt og slap af, så er kroppen god til at klare det!!!

Held og lykke med det hele!!!Lene

Anmeld

2. februar 2011

peppimusen

Tusind tak. Er heldigvis heller ikke så nervøs endnu. Prøver virkelig at tale mig selv til ro.

Mvh P

Anmeld

2. februar 2011

Pige2009

peppimusen skriver:

Hejsa.

Mvh peppimusen

Vil blot ønske velkommen på siden og held og lykke med Projekt Baby

Anmeld

2. februar 2011

peppimusen

Tusind tak

Anmeld

3. februar 2011

Tropez

peppimusen skriver:

Tusind tak. Er heldigvis heller ikke så nervøs endnu. Prøver virkelig at tale mig selv til ro.

Mvh P

Jeg vil bare lige komme med en bemærkning mere, for jeg kan godt fornemme du er en smule nervøs, i min dagbog her på siden kan du læse, min beretning, omkring IVF, eller du kan læse min historie på min hjemmeside www.newyou.dk

jeg sov ikke i en hel uge op til at jeg skulle igennem den første ægudtagning, jeg var så nervøs, og følte jeg skulle kaste op konstant og kunne næsten ikke spise noget heller, men alt ender som sagt godt uden smerter eller tårer, kæmpe og held og lykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.