Forpulede fuc*ing %¤#"&"/%"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

Mormilla

Kunne ikke lade vær med at grine lidt da jeg læst det. Hold da op en morgen ud har haft. Håber resten af dagen bliver bedre.

Næste gang han ikke vil op så ta en spand vand og kast ud over ham hi hi Jeg er sikker på at du vil få det bedre.

Men kom til at tænke på om i ikke kunne få han`s bank???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Lone Jakobsen

Mormilla skriver:

Kunne ikke lade vær med at grine lidt da jeg læst det. Hold da op en morgen ud har haft. Håber resten af dagen bliver bedre.

Næste gang han ikke vil op så ta en spand vand og kast ud over ham hi hi Jeg er sikker på at du vil få det bedre.

Men kom til at tænke på om i ikke kunne få han`s bank???

ja det var også den jeg lige tænkte på.

jeg ville ikke forsøge at vække min mand så mange gange. han må selv stille sit vækkeur hvis han ønsker at deltage.

hvis det er et problem for ham at tage med dig på sygehuset, så find en sød veninde som du kan overtale til at tage med dig. det er langt mere behageligt end en sur mand.

Lone

Anmeld

1. februar 2011

eElak

Det var ligesom at læse et større oprids af mit liv med x'en...

X fordi jeg ikke gad at være mor for ham....

Tag afsted med datteren, og så er det hans egen skyld at han går glip af det...

MEn husk endelig ikke at påtage dig for meget - for ellers kommer du ud i en ondt mønster (taler af erfaring)..

og så kan jeg godt forstå at det er møgbesværligt med banken.. Sådan noget røv!

Anmeld

1. februar 2011

PernilleB

Nalle skriver:

Jaa.

Hvornår skal i afsted?

han nåde op da vi skulle køre kl 20 i 9... men fuck han var morgen sur.. men det gik fint..

Anmeld

1. februar 2011

PernilleB

KaLee skriver:

MEn husk endelig ikke at påtage dig for meget - for ellers kommer du ud i en ondt mønster (taler af erfaring)..

ja, jeg har besluttet a nu er det nok for holder ikk til det... i starten var det ok, men anja er en del mere tidskrævende nu og man har ikk et øjeblik alene eller til a slappe a i... men skal i banken i morgen og klage min nød så håber de kan hjælpe så vi kan få en fælles konto...

Anmeld

1. februar 2011

kiwilouise

KaLee skriver:

Anmeld

1. februar 2011

PernilleB

nutche skriver:

ja det var også den jeg lige tænkte på.

jeg ville ikke forsøge at vække min mand så mange gange. han må selv stille sit vækkeur hvis han ønsker at deltage.

hvis det er et problem for ham at tage med dig på sygehuset, så find en sød veninde som du kan overtale til at tage med dig. det er langt mere behageligt end en sur mand.

Lone

han høre ikk sit vække ur..!! han høre heller ikk anja når hun gråder om natten.... så det er kun mig der er oppe...

men hans bank vil ikk have mig fordi jeg har et forbrugs lån på 47000... og hans bank er mere svæversynede og dumme... ej min er ikk så slem, men det var hans bank jeg mente var dum...

Anmeld

1. februar 2011

Nalle

PernilleB skriver:

han nåde op da vi skulle køre kl 20 i 9... men fuck han var morgen sur.. men det gik fint..

Hehe

Anmeld

1. februar 2011

Mette 28

Øv hvor træls en morgen du har haft dig..

Ikke fordi jeg vil sige noget ondt, men tror faktisk at det med at bankerne ikke vil have ham og låne ham penge er fordi man ikke må låne penge til at betale en gæld man i forvejen ikke kan betale, det er meget ulovligt.. du skriver nemlig på et tidspunkt at i kun kan betale hvad i lige kan undvære, men får i et banklån vil de jo kræve en fast ydelse og nok en meget høj rente da det vil være et forbrugslån.. 

Men synes da også i skulle prøve at han får en lånkonto i din bank eller du måske får hans bank, for det holde heller ikke at i ikke kan betale husleje og vuggestue til tiden, det er opslidende for dig..

håber du snart får lidt godt nyt og at det gik godt med din datter idag med på vejen

Anmeld

1. februar 2011

PernilleB

Mette 27 skriver:

Øv hvor træls en morgen du har haft dig..

Ikke fordi jeg vil sige noget ondt, men tror faktisk at det med at bankerne ikke vil have ham og låne ham penge er fordi man ikke må låne penge til at betale en gæld man i forvejen ikke kan betale, det er meget ulovligt.. du skriver nemlig på et tidspunkt at i kun kan betale hvad i lige kan undvære, men får i et banklån vil de jo kræve en fast ydelse og nok en meget høj rente da det vil være et forbrugslån.. 

Men synes da også i skulle prøve at han får en lånkonto i din bank eller du måske får hans bank, for det holde heller ikke at i ikke kan betale husleje og vuggestue til tiden, det er opslidende for dig..

håber du snart får lidt godt nyt og at det gik godt med din datter idag med på vejen

vi vil helst være i min bank... nordea i hillerød... de har altid hjulpet når lokomet har brandt for mig... og de har nu givet mig dankort, men jeg har lovet det ikk går i minus...  men nu håber vi på banken i morgen, og så tager vi den derfra...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.