Forpulede fuc*ing %¤#"&"/%"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.464 visninger
24 svar
0 synes godt om
1. februar 2011

PernilleB

Arrrrhhhhggg..... Lukker lige lidt morgen galle ud her, så undskyld sproget..!!!

MenFUCK hvor er jeg bare trær at banker og der fucking lorte regler og deres forpulede snævre syn på folk som sidder i klemme i systemet...!!!!!!!

Min kæreste og jeg har ikk samme bank, men vil gerne have det da det gør det lidt nemmere..!!!! Hvergang hans ln kommer overføre vi altid det hele til min hvor eg adminstrere det med regninger osv... Men det tager kræftedme 10 lange og 10 brede om a bliver overført, så man igen igen igen igen, står og skal forklare med huslejen og nu osse vuggestuen og fortælle pga at min kæreste står i RKI kan han ikk flytte bank, så han ikk kan låne pengene til a betale kreditorene så han kan komme ud a RKI og så va kan få en fælles konto og slippe for det pis her med a vi igen, endnu en gang skal forklare folk hvor pinlig vores situation er..!!!

Plus a jeg er morgen sur over a vores datter som skal i vuggestue for 1. gang i dag, åbenbart ikk er så vigtig for farmand..!!! Han sover nemlig stadig...!!!

Jeg er så pisse hammerene træt a at skulle lege babysitter for ham... føles sq som om jeg er alene mor til to... Det tager altid og MENER ALTID 1-1½ time a vække ham... men  har han fri og har en aftale på værkstedet så kan han sq sagtens komme og men når det er fordi han skal med mig på rigshospitalet til mine jævenlige krontroller, så piver han som en fugleunge over a han er træt og sulten osv osv.... men siger jeg a hen a ved frokost og vi kører hjem fra riget, jamen vil du på MCD..?? Nej, svare han så... jamen så er du sq ikk sulten...!!!!

Arrrrhhhhg,..... Puuuuust.... Go´morgen alle sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Nalle

Kunne ikke lade være med at smile lidt over dit indlæg

Det men banken er sku da træls.
Tillykke med lille pigen, som starter i vuggestue, det gør vores også idag. Det er dog kun mig der skal ned med ham, da farmand er på arbejde

De mænd, er ikke til at have med at gøre, kender det godt!

Anmeld

1. februar 2011

PernilleB

Nalle skriver:

Kunne ikke lade være med at smile lidt over dit indlæg

Det men banken er sku da træls.
Tillykke med lille pigen, som starter i vuggestue, det gør vores også idag. Det er dog kun mig der skal ned med ham, da farmand er på arbejde

De mænd, er ikke til at have med at gøre, kender det godt!

hehe, helt i orden..

min kæreste arbejder om natten og da det giver mere så arbejder han ikk mere end 12 dagen om ugen, så han har relativt meget fri...

Anmeld

1. februar 2011

Carina1977

PernilleB skriver:

hehe, helt i orden..

min kæreste arbejder om natten og da det giver mere så arbejder han ikk mere end 12 dagen om ugen, så han har relativt meget fri...

12 dage om ugen....troede kun at en uge havde 7 dage.

Sorry kunne ikke dy mig  

ja de mænd....man skal nogen gange lige tælle til 10 inde i hovedet, for at undgå at eksplodere hehe

Dedt er godt nok besværligt med den bank, men heldigvis er det jo ikke for evigt man er i RKI. Jeg går ud fra at han er godt igang med at komme af med det gæld?

Anmeld

1. februar 2011

PernilleB

Carina1977 skriver:

12 dage om ugen....troede kun at en uge havde 7 dage.

Sorry kunne ikke dy mig  

ja de mænd....man skal nogen gange lige tælle til 10 inde i hovedet, for at undgå at eksplodere hehe

Dedt er godt nok besværligt med den bank, men heldigvis er det jo ikke for evigt man er i RKI. Jeg går ud fra at han er godt igang med at komme af med det gæld?

hehe, ja 12 dage om måneden selvf..

jo han betaler, men kun hva vi kan undvære... men hans bank vil ikk låne ham penge, selv om han ikk har nogen lån i forvejen i den bank... han må ikk en gang få en visa elektron... han har kun hæve kort...

Anmeld

1. februar 2011

Nalle

PernilleB skriver:

hehe, helt i orden..

Ja, det må man sige

Hæld kold vand i hovedet på ham, så skal han nok stå op

Anmeld

1. februar 2011

PernilleB

Nalle skriver:

Ja, det må man sige

Hæld kold vand i hovedet på ham, så skal han nok stå op

naaaaahhh, tror ikk jeg bliver vildt populær...

men sagde til ham a jeg kun vil vække ham en gang og så ville jeg kører alene...!!!! så må vi se om han når det...

Anmeld

1. februar 2011

Nalle

PernilleB skriver:

naaaaahhh, tror ikk jeg bliver vildt populær...

men sagde til ham a jeg kun vil vække ham en gang og så ville jeg kører alene...!!!! så må vi se om han når det...

Jaa.

Hvornår skal i afsted?

Anmeld

1. februar 2011

SussieThyssen

Du må jo melde ud til "knægten" (joke) at han må se at blive voksen og påtage sig sit ansvar...du kan ikke gå og være mor for ham.
Så vil han op, så må han selv stå op.
Selvfølgelig skal han have lov at sove når han har været på nat..det er meget vigtigt, så han ikke udvikler forskellige sygdomme, men han har selv valgt at blive far og mene sig moden nok til at leve i et parforhold, så må han også tage ansvaret, der følger med.
Lad være med at være mor for ham, for så luller han sig ind i mor-søn rollen og du vil bare helt automatisk blive nødt til at overtage mere og mere af ansvaret.
Tag ansvar for dit barn, så må han klare sig selv.
Nå, hans rod med økonomien siger jo også lidt om hans ansvarfuldhed.
Men jeg kan ski godt forstå, at du synes det er træls med banken og alt det.
Puhh..jeg ville også få knuder i maven over det.
Så et stort trøsteknus skal du have.

Kærligst
Sussie

Anmeld

1. februar 2011

Nemesis

Kan din kæreste ikke åbne en lønkonto i en din bank ? det burde han kunne og så bare lukke den anden.

det er altid nemmere at overføre til samme bank og går også hurtigere.

Hans lån og det andet, ja det kan jo så blive i den gamle bank.

sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.