Arrrrhhhhggg..... Lukker lige lidt morgen galle ud her, så undskyld sproget..!!!
MenFUCK hvor er jeg bare trær at banker og der fucking lorte regler og deres forpulede snævre syn på folk som sidder i klemme i systemet...!!!!!!!
Min kæreste og jeg har ikk samme bank, men vil gerne have det da det gør det lidt nemmere..!!!! Hvergang hans ln kommer overføre vi altid det hele til min hvor eg adminstrere det med regninger osv... Men det tager kræftedme 10 lange og 10 brede om a bliver overført, så man igen igen igen igen, står og skal forklare med huslejen og nu osse vuggestuen og fortælle pga at min kæreste står i RKI kan han ikk flytte bank, så han ikk kan låne pengene til a betale kreditorene så han kan komme ud a RKI og så va kan få en fælles konto og slippe for det pis her med a vi igen, endnu en gang skal forklare folk hvor pinlig vores situation er..!!!
Plus a jeg er morgen sur over a vores datter som skal i vuggestue for 1. gang i dag, åbenbart ikk er så vigtig for farmand..!!! Han sover nemlig stadig...!!!
Jeg er så pisse hammerene træt a at skulle lege babysitter for ham... føles sq som om jeg er alene mor til to... Det tager altid og MENER ALTID 1-1½ time a vække ham... men har han fri og har en aftale på værkstedet så kan han sq sagtens komme og men når det er fordi han skal med mig på rigshospitalet til mine jævenlige krontroller, så piver han som en fugleunge over a han er træt og sulten osv osv.... men siger jeg a hen a ved frokost og vi kører hjem fra riget, jamen vil du på MCD..?? Nej, svare han så... jamen så er du sq ikk sulten...!!!!
Arrrrhhhhg,..... Puuuuust.... Go´morgen alle sammen
Anmeld