Fortrydelses-piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

Lou87

Anonym skriver:

Det er en meget fin tanke du sidder med! Og det er også nemt at være klog når man kun kender det halve af historien! Jeg beskytter mig altid, men desværre er kondomer ikke altid lige sikre. Det hjælper jo lige fedt at beskytte sig hvis lortet springer!!

Det var bare det der typiske gammelklogs spørgsmål der kommer op i en, ikk - slet ingen ond hensigt

Men ja - det er ski' da noget møg med det kondom så!
Håber da for dig der ikke er noget hvis det er en skidt far, eller skidt situation i det hele taget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

NinaE

Altså nu er det nogle år siden jeg har taget en fortrydelsespille (og har heldigvis kun været nødt til det én gang... gammelt kondom, der sprang - typisk teenage-mistake med kondom der har ligget i pungen for lang tid ).

Lang historie kort: Jeg tog en pille inden 24 timer og blødte som ved almindelig menstruation inden for næste døgn. Har aldrig hørt om nogen hvor der går en uge inden man begynder at bløde 

Anmeld

1. februar 2011

Anonym trådstarter

NinaE skriver:

Altså nu er det nogle år siden jeg har taget en fortrydelsespille (og har heldigvis kun været nødt til det én gang... gammelt kondom, der sprang - typisk teenage-mistake med kondom der har ligget i pungen for lang tid ).

Lang historie kort: Jeg tog en pille inden 24 timer og blødte som ved almindelig menstruation inden for næste døgn. Har aldrig hørt om nogen hvor der går en uge inden man begynder at bløde 

Paas ....

Men jeg tog en test, og den er meget negativ!!

Anmeld

1. februar 2011

NinaE

Dejligt, når det nu var det du gerne ville have. Så er der ikke meget at tage stilling til 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.